Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een vraag over de Sony Xperia XZ & XZs, heb al vele reacties gelezen en ervaringen. Al is het mij nu nog steeds niet echt duidelijk. Officieel mag ik nu mijn telefoon abonnement verlengen alleen twijfel ik tussen de XZ & de XZs. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, om voor de juiste telefoon te kiezen.

Bij voorbaat dank.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:27
Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 13:11:
Heb een vraag over de Sony Xperia XZ & XZs, heb al vele reacties gelezen en ervaringen. Al is het mij nu nog steeds niet echt duidelijk. Officieel mag ik nu mijn telefoon abonnement verlengen alleen twijfel ik tussen de XZ & de XZs. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, om voor de juiste telefoon te kiezen.

Bij voorbaat dank.
neem de goedkoopste...

ff serieus: je mag wel iets meer info geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://tweakers.net/pric...are/737587;581117;738929/

Haal de verschillen ertussenuit, bedenk of de prijs de verschillen rechtvaardigt en bestel er eentje.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het spijt me dat ik het vraag zeg! Wat verwacht je nog meer wat voor antwoord ik op de vraag zeg? Ik vraag alleen welke beter is. Hoor zoveel over de batterij, vastslaan, scherm, camera etc. Niet dat ik strak voor de ene kies en spijt krijg dat ik niet de andere heb gekozen. Goedkoop wilt niet altijd zeggen, dat het beter is.
Het verschil tussen de telefoons heb ik al bekeken, en ja ze zijn haast het zelfde op enkele dingetjes na. Maar kan je straks de XZ updaten naar een hogere versie of blijft het bij 7.1.1. of kan dit alleen bij de XZs. Zit er namelijk wel twee jaar aan vast.
breew schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 13:13:
[...]

neem de goedkoopste...

ff serieus: je mag wel iets meer info geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 13:15:
https://tweakers.net/pric...are/737587;581117;738929/

Haal de verschillen ertussenuit, bedenk of de prijs de verschillen rechtvaardigt en bestel er eentje.
Heb ze in de winkel al vergelijken en gevraagd, helaas smeerde hun een andere (veel duurdere) aan. En ben ik de winkel uit gelopen. Zie inderdaad nu verschil, alleen blijf ik nog steeds met de vraag zitten welke beter is.... Dank voor het meedenken.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 01-05-2017 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 14:45:
Het spijt me dat ik het vraag zeg! Wat verwacht je nog meer wat voor antwoord ik op de vraag zeg? Ik vraag alleen welke beter is. Hoor zoveel over de batterij, vastslaan, scherm, camera etc. Niet dat ik strak voor de ene kies en spijt krijg dat ik niet de andere heb gekozen.
[...]
Ik krijg vast spijt van dit antwoord, maar: Geef eens wat meer info!

Wat vind je belangrijk? Stel je hoge eisen aan de camera, of juist aan de accu? Gebruik je de telefoon als
mediaspeler, of vooral voor games?

Een kreet als "Wat is de beste" de ether in slingeren, levert nooit een goed antwoord op (en wordt hier doorgaans ook niet op prijs gesteld). Als je dat in de winkel ook hebt gedaan, snap ik dat ze je de duurste aan willen smeren; dat is voor hen namelijk de beste }:O

Dus: Wat vind je belangrijk, en wat heb je daar zelf al over gevonden? Heb je nu nog vragen die je niet met de bovenste 10 zoekresultaten uit google zelf kunt beantwoorden; stel ze dan gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
breew schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 16:23:
[...]

Ik krijg vast spijt van dit antwoord, maar: Geef eens wat meer info!

Wat vind je belangrijk? Stel je hoge eisen aan de camera, of juist aan de accu? Gebruik je de telefoon als
mediaspeler, of vooral voor games?

Een kreet als "Wat is de beste" de ether in slingeren, levert nooit een goed antwoord op (en wordt hier doorgaans ook niet op prijs gesteld). Als je dat in de winkel ook hebt gedaan, snap ik dat ze je de duurste aan willen smeren; dat is voor hen namelijk de beste }:O

Dus: Wat vind je belangrijk, en wat heb je daar zelf al over gevonden? Heb je nu nog vragen die je niet met de bovenste 10 zoekresultaten uit google zelf kunt beantwoorden; stel ze dan gerust.
Zo had ik het niet in de winkel gesteld maar goed. De eisen voor een telefoon of in dit geval tussen deze twee. Moet een goede camera hebben het liefst scherp (maak veel foto's met mijn telefoon, deze gebruik ik echt als fotocamera op alles), de snelheid (daarmee bedoel ik dat het bij bewijs van spreken geen pentium 1 is (zoals ik in dit geval nu heb met de Samsung S5), De opslag is daarin tegen niet zo belangrijk. De telefoon moet bij gebruik niet oververhit raken als je bijvoorbeeld een spelletje aan het doen bent of vastslaan zodat je het een harde reset kan gaan geven. Wel kijk ik veel Netflix op het toestel en luister veel muziek. Maar waar ik het echt voor gebruik is alleen maar als camera.

Is het duidelijk genoeg? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
Maar waar ik het echt voor gebruik is alleen maar als camera.

Is het duidelijk genoeg? ;)
Yup. Wat zegt Google over de camera van beide toestellen ?

Zie ook de vergelijk link hierboven.

[ Voor 12% gewijzigd door breew op 28-04-2017 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Allereerst welkom op Tweakers.

Dit betreft aankoopadvies en hoort dus eigenlijk in de MAA, maar het topic bevat echt te weinig informatie om iets mee te kunnen.

Maak even een een nieuw topic aan in Mobile Aankoopadviesforum en let daarbij op Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 01-05-2017 10:43 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.