Toon posts:

USB ADSL modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn score in 3Dmark2001 met USB stekker er in is 2700 en zonder is dat 3304 ,is dat normaal of is er ook wat aan te doen ,want voor online games moet me usb modem er gewoon in zitten.>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
wie neemt er nu dan ook een usb modem bij adsl? heb je nog meer apparaten op je usb bus aangesloten?

A wise man's life is based around fuck you

• NuKeFaCe
  • Laatst online: 08-09-2025
Op donderdag 05 juli 2001 10:01 schreef zwelgje2 het volgende:
wie neemt er nu dan ook een usb modem bij adsl? heb je nog meer apparaten op je usb bus aangesloten?
Waarschijnlijk omdat dat goedkoper was ...
Maar met usb werkt alleen het BASIC abbo (en de upstream van het basic abbo zuigt Bigtime)
Adsl moet je gewoon lekker via ETHERNET doen, dan kun je ook nog eens iets met linux/unix uitproberen

Verwijderd

sorry maar een USB modem :r

• Zwelgje
  • Laatst online: 17-08 09:02
maar goed de vraag is of dit normaal is deze performance, mm lijkt me duidelijk van wel, ik heb zelfs gelezen dat het wel 10% cpu tijd kost om een muis via een usb poort aan te sluiten!,

dus ja dit is dus normaal,
je kan natuurlijk een 2 pc kopen, daar het usb modem op zetten, deze als router configgen (win98) en op je 'power-machine' je spellen spelen

A wise man's life is based around fuck you

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Op donderdag 05 juli 2001 09:02 schreef LIKKIELIK het volgende:
Mijn score in 3Dmark2001 met USB stekker er in is 2700 en zonder is dat 3304 ,is dat normaal of is er ook wat aan te doen ,want voor online games moet me usb modem er gewoon in zitten
USB trekt inderdaad redelijk wat processor power. Je kan denk ik het beste overschakelen op een ethernet (hoewel die het probleem ook kan geven). Of trek ff de usb stekker er uit als je _lokaal_ gaat zitten gamen. :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Verwijderd

Topicstarter
Nou lekker dan ik heb een hoop USB app. niet alleen maar omdat het cheap is maar ook zo gemakkelijk.
Maar is daar niks aan te doen.

• Felicia
  • Nu online
Nou usb is niet zozeer cheap maar wel makkelijk. Hoeft zelf niet veel te kunnen maar ik ken die modems wel. Is het er 1 van planet of niet?

Verwijderd

Topicstarter
Net gekeken ,als ik online zit haal ik nog maar 2500 punten,leuk zo`n benchmark.

Verwijderd

Topicstarter
Nee is XS4ALL verder geen problemen mee hoor alleen sinds me nieuwe Asus V7700 64Mb pro/gts.:9~:9~

• Felicia
  • Nu online
Op donderdag 05 juli 2001 10:24 schreef LIKKIELIK het volgende:
Net gekeken ,als ik online zit haal ik nog maar 2500 punten,leuk zo`n benchmark.
Nou die benchmark vraagt processor power en video power. Denk niet dat je videokaart dat ding aanstuurt :Y)

Maar hoe dan ook ik zou eens kijken op de site van mx-stream voor een driver update misschien krijg je hem daarmee wel aan de gang. (goed aan de gang pardon)

Verwijderd

Topicstarter
Ja tnx is goed idee.

Verwijderd

Elke USB-controller heef een vaste heveelheid bandbreedte, die alle verbonden apparaten moeten gebruiken.

Dus als je niets hebt aangesloten is er meer bandbreedte/werkgeheugen beschikbaar

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb al een andere modem besteld (ethernet)en nu maar hopen dat het dan weg is.
Pagina: 1