Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• pachmo
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-11 21:56
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een tablet, vooral om straks te gebruiken voor de vakantie om af en toe wat op te zoeken en wat spelletjes op te doen tijdens de lange vluchten en wachttijden..

Wat is je budget?
Budget zal zo rond de €250 liggen, iets meer of minder ligt er ook aan wat het is.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewoon lui op de bank gebruiken, tv enz... mee besturen, filmpjes kijken krantje lezen en af en toe wat spelletjes om de tijd te doden.
hij zal vooral straks tijdens de vakantie veel gebruikt gaan worden.

Wat heb je zelf al gevonden?
Er is zoveel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie, ben absoluut niet merk gebonden, we hebben thuis al een ipad en samsung en die bevallen goed, echter ik ben zelf nogal van het uitproberen van wat anders en sta na mijn Xiaomi tel ook open voor andere merken, min vereisten wat ik wel stel is 2gb ram en 32 gb opslag, zit eigenlijk wel wat te twijfelen tussen een android tablet of een tablet met windows maar weet niet of dat wel wat is. voor de rest maakt het me niet zoveel uit.

Welke vragen heb je hier nog over?
Even kort samengevat.

Tablet Android of windows?
Min: 2Gb ram en 32Gb opslag.
Een zo kaal mogelijke firmware,
Merk maakt niks uit.
schermgroote ook niet echt belangrijk van 7 tot 10 inch.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:15
Windows tablets werken goed, maar er is weinig tablet specifieke software voor. Echter wat jij wil kan, en met een Surface plus aanklikbaar toetsenbord heb je gelijk een laptop vervanger.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het marktaandeel van Windows is voor tablets zo laag dat je dat goed terugziet in het aanbod van apps. Dan zou ik toch zeker voor een Android tablet gaan.

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-11 19:56
Wellicht de nieuwe MiPad 3

• pachmo
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-11 21:56
De Mipad 3 is dat wel wat, want las dat hij niet echt veel top is dan de mipad 2 uitgezonderd software dan?

Zijn er ook nog andere china tablets met geen rotzooi erop, of is het maar afwachten wat je krijgt.

Vandaag ook even wezen kijken naar lenovo en moet zeggen die viel me niet tegen, lekker licht en snel in gebruik.

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 13:44
pachmo schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 19:52:
[...]

De Mipad 3 is dat wel wat, want las dat hij niet echt veel top is dan de mipad 2 uitgezonderd software dan?

Zijn er ook nog andere china tablets met geen rotzooi erop, of is het maar afwachten wat je krijgt.

Vandaag ook even wezen kijken naar lenovo en moet zeggen die viel me niet tegen, lekker licht en snel in gebruik.
3 maanden later :-D heb je uiteindelijk nog een tablet kunnen vinden? wellicht kan het mij helpen :-)

ik twijfel tussen de Zenpad 3 (9,7) inch en jdtab j01 en de Mi Pad 3
Pagina: 1