Aanmaken @icloud.com Apple ID via "Beheer Gezin" in MacOS

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 08:39

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Mijn vraag
Mag ik jullie vragen of het jullie lukt om een @icloud.com Apple ID aan te maken via "Beheer Gezin" (Instellingen -> iCloud) in MacOS?

Mijn eigen Apple ID heeft een Amex CC gekoppeld.. hiervoor geef ik toestemming dat die gebruikt mag worden (nadat ik zelf eerst akkoord heb gegeven ;)).

Ik krijg aan het einde van het proces de foutmelding: "Bewerking kan niet worden voltooid".. ben even benieuwd of het aan mijn verbinding/installatie ligt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Macbook Air 2011/MacOS Sierra

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Omdat via de website van Apple zelf het alleen mogelijk is om een Apple ID aan te maken op een bestaand e-mailadres en niet een @icloud.com, zodat ook dit je email-adres gelijk wordt.. kan ik het niet via die weg proberen.

Via iOS zou ik misschien ook het kunnen proberen, maar dit betekend dat ik moet uitloggen met mijn huidige iCloud account, dit geeft wat uitdagingen want dan gaat hij ook mijn iCloud library lokaal van mijn iOS device afhalen en dat zijn nog al wat foto's.

Via zoekactie in Google vind ik niet specifiek rond deze week hetzelfde probleem, dus vandaar dat ik denk dat het aan mijn installatie/verbinding ligt.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Beste antwoord (via Falcon op 29-04-2017 16:49)

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:49
Ik heb het even geprobeerd maar lukt gewoon (zit nu wel met een Apple ID die ik niet kan verwijderen 8)7).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Zou het op prijs stellen als iemand het even zou willen proberen, alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Ondertussen ligt het bij AppleCare. Er zijn problemen geweest, maar die zouden opgelost moeten zijn. Ik word hierover teruggebeld.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:49
Ik heb het even geprobeerd maar lukt gewoon (zit nu wel met een Apple ID die ik niet kan verwijderen 8)7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Lol.. nou bedankt in ieder geval! :)