Echter laat het achterpaneel los aan de rechterbovenhoek. Dit schijnt een probleem te zijn dat ik niet alleen ondervind. Dit heeft te maken dat Samsung ervoor heeft gekozen om het achterpaneel niet meer met schroefjes aan het paneel te bevestigen, maar met een kliksysteem (schroefloos dus). Gelukkig is de service van Samsung wel goed. Ik krijg overmorgen al een monteur over de vloer, die een nieuwe achterpaneel meeneemt en gaat plaatsen. Update 25-8-2016 Ik ben helemaal klaar met Samsung. Daar waar ik in het begin zeer te spreken was over de tv, was ik later zeer ontstemd. Het probleem zat hem niet in de beeld kwaliteit en gebruiksgemak, maar in de bouwkwaliteit. Bij mijn 55KS7000 liet op een gegeven moment het zwarte back cover los van het paneel. Samsung heeft dit jaar namelijk gekozen voor een clickeable back cover, waarbij er geen schroeven meer worden gebruikt. Selectro heeft de TV opgehaald en 'gemaakt' met een nieuwe back cover. Toen ik de tv uit de doos haalde zat er inderdaad een nieuwe back cover op, maar tot mijn verbazing zag ik dat deze ook al snel losliet van het paneel op verschillende plekken. Ik heb toen een nieuw toestel geclaimd. Ik heb toen geregeld via de Samsung dealer dat ik met een kleine bijbetaling een 60KS7000 geleverd kreeg. Eenmaal bezorgd was ik natuurlijk zeer nieuwsgierig naar de bouw kwaliteit van dit toestel. Tot mijn verbazing zag ik direct bij het uit de doos halen, dat ook bij dit toestel het back cover losliet van het paneel. Dit begon met een cm of 2/3. Naar enkele dagen was dit verergerd tot meer dan 15 cm. Ik vraag mezelf af: "Hoe kan Samsung in dit segment zo de plank misslaan qua bouw kwaliteit en hun reputatie op