Hallo,
Ik heb al een jaartje mijn PC maar qua streamen is hij niet goed, daarom vraag ik of jullie misschien een goede CPU weten waarmee ik kan streamen
Ik zoek een?
Op dit moment ben ik zelf voornamelijk aan het kijken voor een CPU upgrade.
Wat is je budget?
Het budget ligt natuurlijk erg aan de upgrade die ik uiteindelijk wil doen. Voor de CPU heb ik voor mijzelf een budget van €300 gesteld. Over een budget voor een grotere upgrade heb ik nog niet echt nagedacht, maar lijkt mij €350-400 toch een mooi bedrag.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Als voorkeur heb ik Intel want ik heb de Z170A pc mate als moederbord en die heeft een socket van 1151 en Intel is het enige merk die ik ken met die socket
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem:
CPU: Intel Core i5-6400
GPU: Nvidia GeForce GTX 970 4GB
Moederbord: MSI Z170A PC MATE
SSD: Samsung 750 EVO 250GB
HDD: Seagate Desktop HDD ST1000DM003 1TB
Kast: NZXT S340 Colour Edition Zwart
Ram: G.Skill Ripjaws V F4-2133C15D-8GVR
Voeding: Corsair CX450M[/left][/center]
Ik speel vooral GTA V, H1Z1 en Arma 3 en ik wil dat ook graag 1080p 60fps kunnen streamen.
Maar met een i5-6400 gaat dat niet echt meestal goed. Ik heb namelijk met OBS de hele tijd te hoog CPU gebruik voor encoden, en dit gaat tenkoste van de stream.
Alvast bedankt voor de moeite
Ik heb al een jaartje mijn PC maar qua streamen is hij niet goed, daarom vraag ik of jullie misschien een goede CPU weten waarmee ik kan streamen
Ik zoek een?
Op dit moment ben ik zelf voornamelijk aan het kijken voor een CPU upgrade.
Wat is je budget?
Het budget ligt natuurlijk erg aan de upgrade die ik uiteindelijk wil doen. Voor de CPU heb ik voor mijzelf een budget van €300 gesteld. Over een budget voor een grotere upgrade heb ik nog niet echt nagedacht, maar lijkt mij €350-400 toch een mooi bedrag.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Als voorkeur heb ik Intel want ik heb de Z170A pc mate als moederbord en die heeft een socket van 1151 en Intel is het enige merk die ik ken met die socket
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem:
CPU: Intel Core i5-6400
GPU: Nvidia GeForce GTX 970 4GB
Moederbord: MSI Z170A PC MATE
SSD: Samsung 750 EVO 250GB
HDD: Seagate Desktop HDD ST1000DM003 1TB
Kast: NZXT S340 Colour Edition Zwart
Ram: G.Skill Ripjaws V F4-2133C15D-8GVR
Voeding: Corsair CX450M[/left][/center]
Ik speel vooral GTA V, H1Z1 en Arma 3 en ik wil dat ook graag 1080p 60fps kunnen streamen.
Maar met een i5-6400 gaat dat niet echt meestal goed. Ik heb namelijk met OBS de hele tijd te hoog CPU gebruik voor encoden, en dit gaat tenkoste van de stream.
Alvast bedankt voor de moeite
[ Voor 5% gewijzigd door TheDutchDoge op 27-04-2017 15:00 ]
CDV