Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Photoshop cc & Lightroom werk. en af en toe is eens wat gamen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Max 2400 euro alles in
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem juist mijn Toestenbord & muis mee. als ook mijn wacom
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
32 GB Ram (loop nu altijd tegen de 16 gb aan)
6 a 8 TB opslag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
ik heb niet echt voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Graag had ik toch mijn pc zo stil mogelijk gehad. Ik ga naast een nieuwe pc ook een nieuw scherm kopen met 4k resolutie.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Na 6 jaar trouwe dienst is mijn pc aan vervanging toe, ik heb een nieuw systeem samengesteld. de pc gaat voornamelijk voor Photoshop & lightroom gebruikt worden. en af & toe eens een game ( Project cars vooral ).
Mijn vraag wat denken jullie van dit systeem. mijn aim is vooral veel performance voor een mooi budget. graag had ik de pc ook zo stil mogelijk gemaakt. Maar ik zit toch in de twijfel AMD of intel ? en aan de grafische kant AMD vs nvidia..
Graag jullie meningen en suggesties
Voornamelijk Photoshop cc & Lightroom werk. en af en toe is eens wat gamen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Max 2400 euro alles in
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem juist mijn Toestenbord & muis mee. als ook mijn wacom
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
32 GB Ram (loop nu altijd tegen de 16 gb aan)
6 a 8 TB opslag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
ik heb niet echt voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Graag had ik toch mijn pc zo stil mogelijk gehad. Ik ga naast een nieuwe pc ook een nieuw scherm kopen met 4k resolutie.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Na 6 jaar trouwe dienst is mijn pc aan vervanging toe, ik heb een nieuw systeem samengesteld. de pc gaat voornamelijk voor Photoshop & lightroom gebruikt worden. en af & toe eens een game ( Project cars vooral ).
Mijn vraag wat denken jullie van dit systeem. mijn aim is vooral veel performance voor een mooi budget. graag had ik de pc ook zo stil mogelijk gemaakt. Maar ik zit toch in de twijfel AMD of intel ? en aan de grafische kant AMD vs nvidia..
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6800K Boxed | € 419,99 | € 419,99 |
| 1 | Asus X99-A II | € 276,- | € 276,- |
| 1 | MSI Radeon RX 580 Gaming X 8GB | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 4TB x2 | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Corsair Carbide Quiet 600Q | € 119,60 | € 119,60 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 18,94 | € 18,94 |
| 1 | Noctua NH-D15 | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 x2 | € 121,- | € 121,- |
| 1 | Seasonic Prime 650W Titanium | € 165,95 | € 165,95 |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 239,95 | € 239,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.855,24 | |