Win een bètakey voor Quake Champions -> geeft invalid keys

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-10 23:57

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Vanavond, plan: Win een bètakey voor Quake Champions, kunnen we weer keys winnen. Echter is mijn gewonnen key invalid. Zo te zien zijn er ook anderen die er last van hebben: Lucky_Luuk in 'plan: Win een bètakey voor Quake Champions'.

Graag zou ik een correcte key ontvangen ;-).

Wellicht nogmaals de zelfde set keys aan het uitdelen? >:).

[ Voor 4% gewijzigd door Electrowolf op 27-04-2017 23:43 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zelfde hier helaas: "Invalid code. Please check the code and try entering it again.". De reacties onder het artikel staan vol met dezelfde meldingen. Tweakers, hebben jullie nog wat gehoord van Bethesda?

edit: ik heb mijn key overigens om 13.00 uur gekregen. Dit is de reactie die ik zelf van Bethesda heb gehad na het sturen van een mailtje:
Hey there,

Thank you for taking the time to contact The Bethesda Softworks Technical support team regarding this Quake Champions code.

Unfortunately, we are unable to assist with codes that were obtained from online giveaways. You will need to contact the support team of the giveaway in order to get further assistance. I sincerely apologize that we are unable to help with this issue.

Should you have any other questions, feel free to open a new query, we'll be happy to help you!

Warm regards,
Jeremy
Bethesda Softworks
https://www.facebook.com/BethesdaSoftworks
https://twitter.com/bethesda
https://bethesda.net

[ Voor 68% gewijzigd door temp00 op 28-04-2017 12:23 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g.nius
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 10:39
Die van mij is helaas ook invalid, heeft iemand al een oplossing gekregen/gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scareh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07 12:51
ook invalid hier, enige oplossing al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb het zelf niet kunnen proberen (heb geen key :+ ), maar volgens Paul Hulsebosch in 'plan: Win een bètakey voor Quake Champions - Update' en daarop volgend zou je eens een andere browser kunnen proberen.

Het zou niet aan de keys moeten liggen.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik heb 3 verschillende browsers geprobeerd: Firefox, Edge, Internet Explorer. Allemaal hetzelfde probleem.
Nu wil ik een gegeven paard natuurlijk niet de bek kijken :), maar ik vind dit best teleurstellend. Als je het artikel van 13.00 uur erbij pakt (weet niet hoe het zit met de giveaway van 19.00 uur), dan zie je dat het in de comments vol staat met meldingen van mensen die hetzelfde probleem hebben. Ik denk dan ook dat hier iets heel anders aan de hand is. Kunnen jullie niet contact opnemen met de persoon bij Bethesda van wie jullie die keys hebben gekregen?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AikiNemesis
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 16:15
Ik heb het net ook weer geprobeerd. Maar na iedere dag proberen in diverse browsers nog steeds geen succes :(

Boudoir Art Studio -https://www.boudoirartstudio.nl/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dan tag ik @zeef en @Paul Hulsebosch hier even, gezien ik dan ook geen antwoord weet.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doetje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-04 22:57
Zelfde probleem inderdaad, browser maakt geen verschil. Jammer :'(

Blabla Boemboem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 09:21

skabouter

Skabouter

Hier ook hetzelfde probleem, al een paar dagen geprobeerd met div. browsers maar zonder resultaat :(

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-10 23:57

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Paul kan kennelijk soms een key omwisselen, dus kijk hem even lief aan ;). Maar geen garanties, het is kennelijk een kastje & muur situatie waar Paul ook niet al te veel mee kan :(.

[ Voor 41% gewijzigd door Electrowolf op 02-05-2017 01:39 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik heb 3 beta codes n.a.v. van onderstaand mailtje wat ik blijkbaar van Bethesda heb gekregen (mijn situatie mbt de niet werkende key is overigens door Tweakers opgelost):
Invite Your Friends to Play Quake Champions!

We are thrilled that you've been playing Quake Champions with us during our Closed Beta Test. Each week we hear your feedback and this week we are excited to offer you three additional beta codes to share with your friends!

This weekend we have another closed beta test ready so get ready to jump back into the Arena and frag away.

Keep in mind that since this is a beta test you should expect to see occasional maintenance windows, and queue times as we work to test our systems. We value your feedback so please use our Private Beta Forums for any discussion about Quake Champions.
De mensen uit dit topic die geen nieuwe key hebben kunnen krijgen kunnen mij een DM sturen voor een key. Ik heb er 3 beschikbaar dus op is op :)

Pagina: 1