Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 914563

Topicstarter
Mijn vraag
..indien windows 10 in wachtstand is verschijner er foto's in beeld .is dit beeld dus de fotos aan te passen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:11
Okay wat bedoel je nou? Wachtstand is dit het lock screen (vergrendelscherm waar je op enter moet drukken om je wachtwoord in te voeren) of is de de schermbeveiliging (screensaver). Gezien er slaapstand in de titel staat neem ik aan het lock screen > Settings (Instellingen) > Personalisation (Persoonlijke instellingen?) > Lock Screen (Vergrendelscherm?)
Anoniem: 914563 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 18:25:
Mijn vraag
..indien windows 10 in wachtstand is verschijner er foto's in beeld .is dit beeld dus de fotos aan te passen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Begin maar eens met vraag 2 en 3 te beantwoorden (Relevante software en hardware, Software is gelinked Windows 10 Home NL onbekend wat voor bit versie 32-bit of 64-bit niet dat dit echt relevant is voor je vraag en hardware missen we. Wat ik al gevonden of geprobeerd heb niks? Hier verwachten we wat eigen inzet en dat er ook vermeld is wat je al geprobeerd en gevonden hebt en of dit niet of wel gelukt is.

[ Voor 15% gewijzigd door Starke op 26-04-2017 20:47 . Reden: hoef geen algemeen beleid te spammen in posts ]