M'n huidige laptop is het al een tijdje aan het begeven, maar het wordt nu echt tijd voor een nieuwe. Ik ben al een tijd aan het speuren, maar een keuze maken vind ik erg lastig. Ik heb altijd een 17 inch gehad, het liefst ga ik daar nu weer voor, maar als er 15 inch laptops zijn die meer waar voor het geld betekenen, zou ik daar graag naar kijken. Ik wil sowieso graag 1TB aan opslag in combinatie met een 128/256 GB SSD.
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen. Of nou ja, misschien moet ik daar niet teveel de nadruk op leggen, maar ik wil vooral Football Manager kunnen spelen. En dan misschien ook games als Fifa. Daarnaast foto's (en in mindere mate video's bewerken).
Wat is je budget?
Het liefst zou ik rond de € 1100,- uitgeven, maar mijn budget is tot € 1500,- als dat zou betekenen dat de laptop nog beter op mijn wensen aansluit.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, voornamelijk thuisgebruik. Zal af en toe wel meegenomen worden, maar gewicht en grootte zijn niet het allerbelangrijkst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb nu een Samsung, maar die verkopen hier geen laptops meer. Daarvoor altijd HP gehad en hoewel ik tevreden was, had ik wel altijd problemen met de accu die vervangen moest worden. Ik neigde eigenlijk naar Lenovo (gezien advies kennis en broer die er ook 1 heeft), maar ik sta zeker open voor alternatieven. Heb ook naar HP en Asus (en MSI en Acer) gekeken, maar vind het lastig mezelf te overtuigen daar ik de merken toch minder goed ken.
Zelf heb ik gekeken naar:
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y700-17ISK (80Q000DXMH)
pricewatch: Asus ROG Strix GL753VD-GC014T
pricewatch: HP Pavilion 17-ab200nd
https://www.laptopshop.nl...-pavilion-17-ab273nd.html
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen. Of nou ja, misschien moet ik daar niet teveel de nadruk op leggen, maar ik wil vooral Football Manager kunnen spelen. En dan misschien ook games als Fifa. Daarnaast foto's (en in mindere mate video's bewerken).
Wat is je budget?
Het liefst zou ik rond de € 1100,- uitgeven, maar mijn budget is tot € 1500,- als dat zou betekenen dat de laptop nog beter op mijn wensen aansluit.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, voornamelijk thuisgebruik. Zal af en toe wel meegenomen worden, maar gewicht en grootte zijn niet het allerbelangrijkst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb nu een Samsung, maar die verkopen hier geen laptops meer. Daarvoor altijd HP gehad en hoewel ik tevreden was, had ik wel altijd problemen met de accu die vervangen moest worden. Ik neigde eigenlijk naar Lenovo (gezien advies kennis en broer die er ook 1 heeft), maar ik sta zeker open voor alternatieven. Heb ook naar HP en Asus (en MSI en Acer) gekeken, maar vind het lastig mezelf te overtuigen daar ik de merken toch minder goed ken.
Zelf heb ik gekeken naar:
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y700-17ISK (80Q000DXMH)
pricewatch: Asus ROG Strix GL753VD-GC014T
pricewatch: HP Pavilion 17-ab200nd
https://www.laptopshop.nl...-pavilion-17-ab273nd.html