Hallo,
Een vriend van mij zijn PC heeft (vermoedelijk) een opgeblazen voeding (MS-Tech...) en aangezien zijn hardware al wat ouder was is ie opzoek naar een wat snellere set-up.
Zijn oude systeem was een octa core AMD bulldozer CPU, dus upgrade naar intel en DDR4 zal niet mis zijn.
...
Veel van de laatste games, Hij is ook programmeur dus dingen zoals CUDA en Visual Studio zullen vaak gebruikt worden. Hij neemt zijn GTX1070 mee uit zijn oude systeem (mits die het nog doet).
...
Nieuwe setup lijkt op iets zoals dit te worden:
...
Om het vorige voorval te voorkomen zou ik graag een safety check over de huidige lijst willen, misschien alternatieven mits het goedkoper&beter is.
Een vriend van mij zijn PC heeft (vermoedelijk) een opgeblazen voeding (MS-Tech...) en aangezien zijn hardware al wat ouder was is ie opzoek naar een wat snellere set-up.
Zijn oude systeem was een octa core AMD bulldozer CPU, dus upgrade naar intel en DDR4 zal niet mis zijn.
...
Veel van de laatste games, Hij is ook programmeur dus dingen zoals CUDA en Visual Studio zullen vaak gebruikt worden. Hij neemt zijn GTX1070 mee uit zijn oude systeem (mits die het nog doet).
...
Nieuwe setup lijkt op iets zoals dit te worden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 367,60 | € 367,60 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 145,- | € 145,- |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 83,50 | € 83,50 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 137,95 | € 137,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 93,95 | € 93,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 872,99 | |
...
Om het vorige voorval te voorkomen zou ik graag een safety check over de huidige lijst willen, misschien alternatieven mits het goedkoper&beter is.
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090