Middelste muisknop hapert op Rapoo V900 muis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:12
Sinds gisteren lijkt mijn middelse muisknop te haperen. Eerst dacht ik dat het een Windows-probleem was, maar andere muizen werken prima en de muis heeft dit probleem ook op andere PCs.

Hopelijk een vuile kliksensor of iets dergelijks, want de rest van de muis werkt nog prima. De productreview: Rapoo VPRO V900 review door Foritain gaat een beetje in op het op het openmaken van de muis, waarbij het enige peuterwerk nodig is.

Kent iemand dit probleem en is het te repareren, of kan ik beter voor de garantie gaan? Hij zit nog ruim in de garantieperiode, dus openmaken zou jammer zijn als het niets op zou lossen. Aan de andere kant werkt de knop wel als ik er flink op hamer, maar dan wordt mijn vinger zo moe.

Mocht ik het apparaat uit elkaar kunnen halen en achteraf nog garantie kunnen krijgen, dan zou dat geweldig zijn. _/-\o_ Wat zou hier een goede optie zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 20:08
Als je het moet vragen, stuur m dan maar gewoon op garantie en klooi er zelf niet aan. Dikke kans dat je toch ergens een garantiestickertje beschadigt oid. waarmee je dadelijk in de knoei komt als je er zelf niet uitkomt.
(Overigens, in mijn ervaring is een moeilijk klikkende knop toch 9/10 keer een gevalletje van de onderliggende switch vervangen, en ik vermoed dat je niet heel veel zin hebt om -1- daar kosten aan te maken en/of -2- zelf aan het solderen te slaan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:12
Hmmm, daar heb je een goed punt. Dat wordt terugsturen dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Binnen de garantieperiode gewoon lekker terugsturen ;) Voor je het weet breekt er wat etc.