Feedback verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Graag de meest recente feedback van SpiceWorm verwijderen daar er geen transactie heeft plaatsgevonden.

Geen geld overgemaakt/ontvangen
Geen goederen verstuurd/opgehaald/gebracht.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een afspraak hebt gemaakt dat hij hem over zou nemen is die beoordeling gewoon terecht, dat je slecht in communicatie bent heb ik gemerkt ik heb je namelijk 2x een bericht gestuurd over een videokaart en 1x een reactie gehad en in eens heb je de advertentie verwijdert. wat is de moeite om bijvoorbeeld te zeggen ''Sorry is net verkocht'' of iets in die richting...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:58

InFamous

excommunicado

@NeHoX Ik zie toch duidelijk een overeenkomst. Er is een prijs + manier van overdracht overeengekomen, dit heb je zelf bevestigd op 18 april. Dit is voldoende voor een review en de koper kan nu zelfs levering gerechtelijk laten afdwingen gezien je een overeenkomst niet eenzijdig ongedaan kan maken.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Dan gaan we leveren. :)

@Verwijderd Heb zoveel reacties gehad op het moederbord dat ik gepoogd heb alles netjes te beantwoorden. Sorry als dit maar 1x is geweest.

Edit:
Heb net je DM gelezen je hebt zelf in 12 uur tijd je bod ingetrokken. Heb netjes antwoord gegeven en je zette zelf niet door. Zie niet in wat ik verkeerd heb gedaan. Heb netjes antwoord gegeven op je vraag.

[ Voor 39% gewijzigd door NeHoX op 26-04-2017 20:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt ook verder niet uit, ik ben akkoord gegaan met je voorstel en na 12uur had ik nog geen reactie van je gehad maar de advertentie was wel weg. daarom heb ik mijn bod in getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Aangegeven dat ik na jullie uitspraak besloten heb toch te gaan leveren maar heeft nu al iets anders. Dus deal is niet doorgegaan. Neem aan dat nu de deal is ontbonden de feedback weggehaald kan worden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nee, het ging om de oorspronkelijk deal. Omdat jij nu achteraf terugkrabbelt veranderd dat niet de eerdere overeenkomst.

39

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:10
Enigste wat je denk ik nog kan doen is excuses naar de koper maken en vragen of hij z'n review misschien nog wil aanpassen. Maar op dit moment, voor zover ik kan beoordelen, is de feedback terecht en zal je dat enkel kunnen compenseren met de nodige goede beoordelingen er achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Dus een fout erkennen en recht zetten zit er hier niet in? We hadden een deal hij komt nu zijn betalingsverplichting niet na moet ik nu ook een negatieve review schrijven? De deal werkt beiden kanten op de deal kan niet eenzijdig ongedaan gemaakt worden en ik kan nu dus een betaling eisen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Haha, jij was degene die z;n woord niet is nagekomen, maar nu wel het slachtoffer wilt spelen. Denk nog eens goed na.

Edit:
n.a.v. onderstaande reply:
Moet je ook vooral doen....., met zo'n houding kom je er wel :+

[ Voor 30% gewijzigd door Fietsbel op 27-04-2017 14:01 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Ook hier wacht ik dan gewoon op terugkoppeling van de admins en niet van een normale user.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:22

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Modbreak:Willen de niet-betrokken personen aub ophouden met te reageren?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:22

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zoals hierboven aangegeven: er was een deal en die ben jij niet nagekomen. Dat staat geheel los van de gebeurtenissen daarna en of hij nog wel of geen interesse had. Initieel ben jij in de fout gegaan door de overeenkomst niet na te komen. De review blijft dus staan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Microkid schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:41:
Zoals hierboven aangegeven: er was een deal en die ben jij niet nagekomen. Dat staat geheel los van de gebeurtenissen daarna en of hij nog wel of geen interesse had. Initieel ben jij in de fout gegaan door de overeenkomst niet na te komen. De review blijft dus staan.
Ondanks dat ik daarna bereid ben geweest de fout te herstellen? Dat hij heeft aangegeven dit netjes te vinden maar helaas al voorzien was van iets anders? Ik heb nog geprobeerd mijn afspraak na te komen maar dit was/is niet meer mogelijk. Ook reageert hij zelf nu ook totaal niet meer wat ik erg jammer vindt.

Edit:
Kan er dan eventueel bemiddeld worden in het aanvullen van de feedback. Prima dat deze blijft staan, maar zou het reëel vinden om i.i.g. toonbaar te hebben dat ik van gemaakte fouten leer?

[ Voor 19% gewijzigd door NeHoX op 01-05-2017 11:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

NeHoX schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:14:
[...]

Ondanks dat ik daarna bereid ben geweest de fout te herstellen? Dat hij heeft aangegeven dit netjes te vinden maar helaas al voorzien was van iets anders? Ik heb nog geprobeerd mijn afspraak na te komen maar dit was/is niet meer mogelijk. Ook reageert hij zelf nu ook totaal niet meer wat ik erg jammer vindt.

Edit:
Kan er dan eventueel bemiddeld worden in het aanvullen van de feedback. Prima dat deze blijft staan, maar zou het reëel vinden om i.i.g. toonbaar te hebben dat ik van gemaakte fouten leer?
Zoals is gemeld, zal je dat moeten overleggen met je wederpartij. Als ik zo kijk naar het taalgebruik dat je naar hem bezigt, dan heb je meer te leren dan alleen over overeenkomsten. Ik kan me hééééél goed voorstellen dat koper geen enkele behoefte heeft op je te reageren.

Je insteek om alsnog na te willen komen is prima. Dat je dat vervolgens als argument gebruikt dat nu de koper zaken niet nakomt, laat helaas duidelijk zien dat je nog steeds een vreemde kijk op overeenkomsten hebt. Dat je daarna meent dat een review van jouw kant op zijn plaats zou zijn kan ik alleen maar omschrijven als walgelijk.

Nu ik nog eens nadenk over je beschuldigingen over marktplaats-niveau, begin ik te denken dat je dat eigenlijk als compliment bedoelde, omdat je zelf dat niveau bij lange na niet haalt zo blijkt. Ja, harde taal. Maar ik denk dat je gezien de situatie écht even een flinke schop onder je achterste nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:33:
[...]

Zoals is gemeld, zal je dat moeten overleggen met je wederpartij. Als ik zo kijk naar het taalgebruik dat je naar hem bezigt, dan heb je meer te leren dan alleen over overeenkomsten. Ik kan me hééééél goed voorstellen dat koper geen enkele behoefte heeft op je te reageren.

Je insteek om alsnog na te willen komen is prima. Dat je dat vervolgens als argument gebruikt dat nu de koper zaken niet nakomt, laat helaas duidelijk zien dat je nog steeds een vreemde kijk op overeenkomsten hebt. Dat je daarna meent dat een review van jouw kant op zijn plaats zou zijn kan ik alleen maar omschrijven als walgelijk.

Nu ik nog eens nadenk over je beschuldigingen over marktplaats-niveau, begin ik te denken dat je dat eigenlijk als compliment bedoelde, omdat je zelf dat niveau bij lange na niet haalt zo blijkt. Ja, harde taal. Maar ik denk dat je gezien de situatie écht even een flinke schop onder je achterste nodig had.
Een groot deel is inderdaad vanuit emotie geschreven. Niet handig. Maar ik probeer nu iets recht te zetten en de communicatie weer op gang te brengen. Misschien moet ik dit dan inderdaad maar als een "echte vent" accepteren.

Wat mij betreft mag er een slotje op dit topic. Thanks for the eye-opener.

DM gestuurd naar @SpiceWorm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-07 14:10
NeHoX schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:46:
[...]

Een groot deel is inderdaad vanuit emotie geschreven. Niet handig. Maar ik probeer nu iets recht te zetten en de communicatie weer op gang te brengen. Misschien moet ik dit dan inderdaad maar als een "echte vent" accepteren.

Wat mij betreft mag er een slotje op dit topic. Thanks for the eye-opener.

DM gestuurd naar @SpiceWorm
Hi Nehox,

de waarheid is is dat ik niet een 2e hands moederbord wil overnemen van iemand waarmee ik ruzie heb gehad. Misschien stuur je om wraak te nemen wel een kapot board op - ik heb geen zin in gedoe daarover. Wat dat betreft valt er niet zoveel meer recht te zetten.

Maak je niet te druk over de negatieve beoordeling, als ik je verder niet zou kennen zou ik gewoon bij je bestellen. Het is niet zo dat je een baksteen hebt opgestuurd ofzo of dat je mij hebt opgelicht.

Wel zou ik even kijken naar hoe je handelt. Het gekke is dat je al veel positieve beoordelingen hebt gehaald dus het is al vaak heel goed gegaan maar dit was gewoon een erg slordige gang van zaken. Ik ga de feedback niet aanpassen. Wel geloof ik dat de excuses (nu wel) terecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
SpiceWorm schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:04:
[...]

Hi Nehox,

de waarheid is is dat ik niet een 2e hands moederbord wil overnemen van iemand waarmee ik ruzie heb gehad. Misschien stuur je om wraak te nemen wel een kapot board op - ik heb geen zin in gedoe daarover. Wat dat betreft valt er niet zoveel meer recht te zetten.

Maak je niet te druk over de negatieve beoordeling, als ik je verder niet zou kennen zou ik gewoon bij je bestellen. Het is niet zo dat je een baksteen hebt opgestuurd ofzo of dat je mij hebt opgelicht.

Wel zou ik even kijken naar hoe je handelt. Het gekke is dat je al veel positieve beoordelingen hebt gehaald dus het is al vaak heel goed gegaan maar dit was gewoon een erg slordige gang van zaken. Ik ga de feedback niet aanpassen. Wel geloof ik dat de excuses (nu wel) terecht zijn.
Aangezien we nu geen ruzie meer hebben. 8)7 Uit goede wil kan ik het moederbord opsturen en dat je het achteraf betaald? Wellicht kan ik op die manier schoon schip maken? Of ben je ondertussen echt al voorzien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-07 14:10
Ik heb geen interesse meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Doe maar slotje. Poets het wel weg met goede beoordelingen.

Pagina: 1

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.