Hoi allen,
Ik ben een fervent gamer maar weet niks van wat er in een PC zit af. Helemaals niks. Ik ga dus ook voor assemblage kiezen. Verder ben ik een papa die een hele stille PC moet hebben voor al het slapend grut. Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Denk aan Overwatch, CIV6, FM
Wat mag het systeem gaan kosten?
700-900 EURO excl. assemblage en exl. Monitor muis etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik gebruik weinig opslagruimte. Een stille PC is erg belangrijk. Low maintenance want twee linkerhanden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil! Kan 4-5 jaar mee. Snel te leveren. Die van mij zei net *paf* en ik ben verslaafd
Ga je overklokken?
Nee, klinkt eng
Wat verwacht je van ons?[i]
Help! Goede prijs kwaliteit! Stille PC! Snel leverbaar
Ik ben een fervent gamer maar weet niks van wat er in een PC zit af. Helemaals niks. Ik ga dus ook voor assemblage kiezen. Verder ben ik een papa die een hele stille PC moet hebben voor al het slapend grut. Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Denk aan Overwatch, CIV6, FM
Wat mag het systeem gaan kosten?
700-900 EURO excl. assemblage en exl. Monitor muis etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik gebruik weinig opslagruimte. Een stille PC is erg belangrijk. Low maintenance want twee linkerhanden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil! Kan 4-5 jaar mee. Snel te leveren. Die van mij zei net *paf* en ik ben verslaafd
Ga je overklokken?
Nee, klinkt eng
Wat verwacht je van ons?[i]
Help! Goede prijs kwaliteit! Stille PC! Snel leverbaar