Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik doe aan pyrografie,(met een soort soldeerbout een tekening branden in een stuk hout,bv een skateboard)en wou hier graag een timelapse van schieten...mijn werken nemen tussen de 30 en 80u in beslag...
Nu had ik 2 vragen,ik heb ze in de winkel gesteld maar wil graag meerdere opinies...
Wanneer ik een tekening op een stuk hout brand,bevestig ik de gopro dan op het stuk hout (skateboard bv)of aan de tafel?
Het stuk hout word meermaals gedraaid om in een goeie houding te kunnen werken...
Vraag 2..
-als ik een timelapse zou schieten met fotos,moet ik deze dan zelf aanéén zetten?En vooral,heb ik daar dan een pc voor nodig?Ik heb namelijk geen,enkel een iphone en tablet...in de winkel hebben ze me gezegd van niet...maar begin eraan te twijfelen...wss wel dus,maar kan ik dit met mijn tablet doen?
Vriendelijk dank voor de info...
John
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 21:37
Wat vind je mooier als "vast punt" in de video, jezelf of je werkstuk?
Jezelf = camera aan de tafel bevestigen
je werkstuk = camera aan het stuk hout bevestigen

Als je een camera zoekt die al een timelapse functie heeft, hoef je er verder niets meer voor te doen. Voorbeeld: https://gopro.com/support...do-i-use-time-lapse-video

Als je zelf alle foto's gaat maken met de foto app op je mobieltje, moet je ze zelf aan elkaar klussen. Maar dan ben je eigenlijk dom bezig want er zijn zat apps voor: https://www.androidplanet...elapse-apps-voor-android/

while (! ( succeed = try ()));

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07
1)
Je bevestigd de GoPro waar jij maar wilt. Wat wil je tonen? :)
Je kan ook afwisselen door de GoPro vanuit verschillende hoeken te laten filmen.

Vraag twee durf ik geen antwoord op te geven, want ik heb geen ervaring met het maken van time-lapses.

[off-topic]De titel van het topic mag iets duidelijker voortaan. Bijvoorbeeld Time-lapse beginners vragen ;) [/]

[ Voor 19% gewijzigd door PdeBie op 26-04-2017 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
1/ Eigen keuze. Kijk eventueel op youtube wat voor jou het leukste lijkt.
2/ Ik denk niet dat een iPad in staat is zo'n videorendering te doen? Zelfs een flinke pc zal er even op kauwen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
De locatie van je gopro kan inderdaad waar je wilt. Allebei lijkt me prima werken. Ik zou het beide uitproberen en wisselen tussen de twee lijkt me ook het interessantst

Je kunt in een keer het filmpje opnemen en op je tablet zetten of je kunt meerdere clips, bijvoorbeeld van verschillende dagen aan elkaar zetten. Het editten van de video ligt dan ook een beetje aan welke tablet je hebt. Een oude tablet zal het moeilijker hebben dan een nieuwe iPad met iMovie. Let ook op dat video veel ruimte inneemt.