IK vind RA3 supervet! TeamArena vind ik een stuk minder, maar voor de rest ken ik er niet veel.
Wat zijn de Must have mods voor quake3?
(liefts 1.27 of 1.29)
(liefts 1.27 of 1.29)
Verwijderd
quake 3 fortress:Op donderdag 05 juli 2001 04:25 schreef funksngrooves het volgende:
IK vind RA3 supervet! TeamArena vind ik een stuk minder, maar voor de rest ken ik er niet veel.
(liefts 1.27 of 1.29)
Verwijderd
Verwijderd
mja railonly zit zo'n beetje in elke mod nu ;)dus welke bedoel je?Op donderdag 05 juli 2001 09:58 schreef NEWBIE het volgende:
RocketArena RULED zwaar.
Verders vind ik speedquake ook wel vet
En dan die modification waarbij je alleen maar kan raileren.
De rest moet ik nog uitproberen.
jep er is een beta... 2 betaŽs eigenlijk.... zeer moeilijk te vinden... maar ik heb ehmOp donderdag 05 juli 2001 09:52 schreef DeX het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk mer Bid For Power.. Al een beta of niet???
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Hoe kunnen jullie dan weten dat ze bij de 'beste' behorenOp donderdag 05 juli 2001 12:51 schreef ds het volgende:
omdat de meeste nog geen beta hebben gereleased..
Soms weet ik het ook niet meer.........
Verwijderd
nieuwe url van de nieuwe Tribalctf site is:Op donderdag 05 juli 2001 09:50 schreef jordyb het volgende:
Er is een 3CTF mod.
Waar je 3 teams heb. Heety Tribal CTF
ik weet geen URL.
Maar zeker vet.
Eigen levels en eigen models
Verwijderd
klopt... vooral voor de kleinere en onbekendere mods is het moeilijk om goede servers te regelen.Op zaterdag 07 juli 2001 22:42 schreef funksngrooves het volgende:
Ik er nu een paar van geinstalld en ik vind het jammer dat je ze alleen online kan spelen, want buiten voor team-arena en ra3 kan ik geen servers ervoor vinden
Jep bid for power is gaaav
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq