Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen, mijn pc is gewoon goed op performance/quality settings maar ik zou graag high quality willen spelen 144 fps. Competitive games zoals, Rocket League, Overwatch maar ook spellen zoals Rust.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De producten die ik wil gaan halen is een GTX 1050 maar misschien hebben jullie andere videokaarten en een extra 8gb ramset (dus rond 220 euro in totaal)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
AMD Athlon Quad Core x4 860K
1 TB Ram
MSI E78M-E45
8GB + (8GB die ik wil gaan kopen)
Vervanging van AMD Radeon R9 Serires(door de GTX 1050) ligt er aan of dat past etc + CPU dat redt.)
Cooler Master
De Videokaart staat hier niet bij want die heb ik later erbij gekocht:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 nieuwe videokaart (vervanging) + extra 8 GB ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop duidelijk antwoord te krijgen of de apparatuur wat ik heb genoemd zou passen in mijn systeem en of het niet problemen gaat geven met mijn CPU etc. En anders andere videokaarten benoemen die ook dezelfde goede prestaties haalt die dan wel in mijn systeem past.
Games spelen, mijn pc is gewoon goed op performance/quality settings maar ik zou graag high quality willen spelen 144 fps. Competitive games zoals, Rocket League, Overwatch maar ook spellen zoals Rust.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De producten die ik wil gaan halen is een GTX 1050 maar misschien hebben jullie andere videokaarten en een extra 8gb ramset (dus rond 220 euro in totaal)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
AMD Athlon Quad Core x4 860K
1 TB Ram
MSI E78M-E45
8GB + (8GB die ik wil gaan kopen)
Vervanging van AMD Radeon R9 Serires(door de GTX 1050) ligt er aan of dat past etc + CPU dat redt.)
Cooler Master
De Videokaart staat hier niet bij want die heb ik later erbij gekocht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 66,- | € 66,- |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 61,95 | € 61,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 224,80 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 nieuwe videokaart (vervanging) + extra 8 GB ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop duidelijk antwoord te krijgen of de apparatuur wat ik heb genoemd zou passen in mijn systeem en of het niet problemen gaat geven met mijn CPU etc. En anders andere videokaarten benoemen die ook dezelfde goede prestaties haalt die dan wel in mijn systeem past.