Iphone 6 doet niets meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 17:09
Beste Tweakers,

Deze week heeft eerst de homebutton van mijn iphone het begeven. Zowel de knop als de vingerscanner reageerden nergens meer op. Dit was nog te overzien door middel van Assistive touch.

Vanochtend is het toestel spontaan uitgevallen, terwijl hij van de lader kwam. Nu reageert hij helemaal nergens meer op. Hij is met geen mogelijkheid aan te krijgen, en Itunes herkent helemaal niets. Overal op internet wordt gesuggereerd dat je het toestel kan resetten door de home knop en de vergrendel knop 10 seconde in te drukken. Maar waarschijnlijk door dat mijn home knop defect is lukt dit ook niet

Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Heb overigens geen garantie meer.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je kan alsnog naar een store van Apple lopen en vragen voor hulp. Als ze jou niet verder kunnen helpen, dan is het pas tijd voor kluswerk ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joostjah
Moet dat dan een officiële Apple store zijn? Of is een Amac\iCentre ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Joostjah schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:38:
Moet dat dan een officiële Apple store zijn? Of is een Amac\iCentre ook goed?
Ik zou een originele store afspraak maken.

/laat maar is Iphone 6 ... goed lezen.

[ Voor 33% gewijzigd door Vorkie op 26-04-2017 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Helaas zitten de originele stores heel ver weg..
Dank voor je tip, ik heb het gecontroleerd maar dat geldt enkel voor de iphone 6s.

Is er een andere mogelijkheid om het toestel te resetten, waarbij ik de homeknop niet nodig is? Want ik vermoed dat het niet aan gaan van de iphone een software probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalevandaal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 09:10
Ben voor batterij problemen ook gratis bij Apple store geweest buiten garantie om.
Probleem was niet verholpen, advies was wachten op update of batterij vervangen...
Maar de service was top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:18
Joostjah schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:08:
Helaas zitten de originele stores heel ver weg..
Dank voor je tip, ik heb het gecontroleerd maar dat geldt enkel voor de iphone 6s.

Is er een andere mogelijkheid om het toestel te resetten, waarbij ik de homeknop niet nodig is? Want ik vermoed dat het niet aan gaan van de iphone een software probleem is.
Ja wachten tot de accu leeg is of zelf de accu losmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Gister avond deed hij ineens weer iets, toen de accu leeg was inderdaad. Toen heb ik hem opgeladen en verbazingwekkend genoeg deed zelfs de homeknop het weer. Even later deed de homebutton het weer niet, maar de rest van de telefoon werkt nog wel.

Waarschijnlijk heb ik dus te maken met een software probleem, want de homebutton deed het spontaan weer perfect en nu helemaal niets. Ook iTunes herkent mijn iPhone niet. Is het misschien slim om een fabrieks reset te doen?
Pagina: 1