Game pc met i7 7700k + gtx 1060 6gb of i5 7500 + gtx 1070

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnekort een game pc kopen en ik weet niet goed of ik beter een i7 7700k met een nvidia geforce gtx 1060 6gb kan kopen of een i5 7500 met een nvdia geforce gtx 1070 8gb

- Alleen voor het gamen bedoelt

De twee pc's hebben beide 16 gb ram en windows 10.

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Verwijderd op 26-04-2017 14:19)

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Op welke resolutie ga je gamen? Wat is je totale budget? Hoe gaat de rest van het systeem eruit zien? Welke componenten heb je momenteel al in bezit? Dat is allemaal vrij essentieel. Je openingsbericht is vrij karig momenteel.

Ondanks het gebrek aan informatie kan ik wel een soort-van-advies geven.
Ik zou namelijk beide opties niet nemen, maar zoiets voorstellen:

pricewatch: AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler
pricewatch: Gigabyte GA-AB350-GAMING 3
pricewatch: EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0 Black Edition

Zoiets lijkt mij persoonlijk een leuke build. Met een hexacore + 1070 GTX kan je de komende tijd beter vooruit. In jouw eigen voorstellen vind ik de i5 7500 niet snel genoeg; in de andere build vind ik de 1060 GTX een matige aankoop.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:25
Hoi Pim,

Heb je misschien links naar de PC's die je hebt gezien waar we nog meer specificaties kunnen zien?

Wat wil je verder doen qua gamen? Bot gezegd, ga je Minecraft spelen of wil je Ghost Recon op Ultra kunnen spelen?

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Op welke resolutie ga je gamen? Wat is je totale budget? Hoe gaat de rest van het systeem eruit zien? Welke componenten heb je momenteel al in bezit? Dat is allemaal vrij essentieel. Je openingsbericht is vrij karig momenteel.

Ondanks het gebrek aan informatie kan ik wel een soort-van-advies geven.
Ik zou namelijk beide opties niet nemen, maar zoiets voorstellen:

pricewatch: AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler
pricewatch: Gigabyte GA-AB350-GAMING 3
pricewatch: EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0 Black Edition

Zoiets lijkt mij persoonlijk een leuke build. Met een hexacore + 1070 GTX kan je de komende tijd beter vooruit. In jouw eigen voorstellen vind ik de i5 7500 niet snel genoeg; in de andere build vind ik de 1060 GTX een matige aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-