Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beuzer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-05 19:22

Beuzer

Hue light notification control

Topicstarter
Dag medetweakers,

Bij deze wil ik mededelen dat ik een app in alpha status op de Play Store heb gezet. Met deze app kun je Philips Hue Lampen volledig bedienen vanuit een notificatie. Zie deze Play Store url voor meer informatie.

Ik heb dit topic aangemaakt om ten eerste jullie natuurlijk op de hoogte te brengen van deze app. Ten tweede om eventuele bevindingen hier centraal te houden. Ik sta open voor feedback en verwerk graag jullie tips in de app.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/b1tb9__RkZizLtEZpf39eTGs7UliV0c8hisRO4x8wzS2vsi_EEcLVlolpmSeZWSoTIw=h900-rw

Hue Control: Neem controle over Hue lampen in een notificatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 10:23
Ziet er super uit! Goed gedaan. Enige wat ik jammer vind is dat die tekst onder de icoontjes er zo raar uitziet, maar dat is niet iets waar jij iets aan kan doen denk ik....zoals dit:

Arctische
e dager
aad

Kan je in de app die tekstjes ook handmatig aanpassen? Of zijn dit gewoon de tekstjes uit de standaard Hue app?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Allereerst super leuk dat je ons mee neemt in je ontwikkeling in je Hue app. Zo op het 1ste oog ziet het er erg goed uit, niet allerlei ingewikkelde menu's en instellingen...top!

Inmiddels tester voor jouw Hue app.

Tijdens het pairen van mijn Hue Bridge, kan ik nog op de Bridge drukken en daarna crashed de app direct. Vervolgens probeer ik de app weer opnieuw op te starten, wederom een crash.
Heb de app uit het multitask bar gehaald, maar krijg de app sowieso niet meer opgestart.

Ik heb feedback verzonden via de app.

Ik gebruik je app op mijn nieuwe Samsung S8.

[ Voor 30% gewijzigd door _Bailey_ op 26-04-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:14
Helaas moet ik dit topic sluiten. Top dat je een eigen app hebt ontwikkeld, maar op deze manier komt het wel wat spammerig over. Een eigen topic vind ik sowieso wat overkill.

P.S. Het is niet de bedoeling om dan in het Hue topic verder te gaan, dan is het nog steeds spam ;)
Je kunt bijv. een link in je signature gebruiken om je app onder de aandacht te brengen.

[ Voor 34% gewijzigd door ThinkPad op 26-04-2017 10:46 ]

Dit topic is gesloten.