Sinds ik de update naar iOS 10.3.1 heb geïnstalleerd op mn iPad Air 2 heb ik problemen met het updaten van apps. Alles in een keer bijwerken werkt niet meer want dan blijven ALLE apps op 0% staan. Ik moet ze een voor een bijwerken en dan nog blijft de update gewoon op 0% staan. Ik moet de update meerdere keren stoppen en opnieuw starten voor het werkt en bij de volgende update begint het liedje weer opnieuw. Ik heb mn iPad meerdere keren gereboot, mn router gereboot en het probleem is er nog steeds. Wat kan het probleem zijn? Iedereen die ook maar suggereert dat het mn netwerk is wordt automatisch genegeerd want het is NIET mijn netwerk!
Hoe heb jij jouw ipad gereboot? Er zijn namelijk meerdere manieren.
Carpe Diem
Gewoon uitgezet en weer aan.muppet99 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:15:
Hoe heb jij jouw ipad gereboot? Er zijn namelijk meerdere manieren.
Even uit en inloggen in de AppStore. Heb een paar dagen geleden soortgelijke issues gehad. Is vanzelf weer over gegaan.
Ok, heb ik net gedaan. Heb momenteel geen updates om t op uit te testen maar we zullen zien of t gewerkt heeft.Wouter36 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:17:
Even uit en inloggen in de AppStore. Heb een paar dagen geleden soortgelijke issues gehad. Is vanzelf weer over gegaan.
Je kan ook de thuisknop en de power button ingedrukt houden. Dan doet hij een proper reset.
EDIT: Ik doe het meestal als een device sluggish is. Dus niet eens alleen als hij s vastgelopen.
EDIT: Ik doe het meestal als een device sluggish is. Dus niet eens alleen als hij s vastgelopen.
[ Voor 35% gewijzigd door muppet99 op 26-04-2017 10:30 ]
Carpe Diem
Dat wist ik maar ik dacht dat uit en aan beter was. Zo'n hard reset doe ik liever als ie is vastgelopen.muppet99 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:22:
Je kan ook de thuisknop en de power button ingedrukt houden. Dan doet hij een proper reset.
Het heeft niet geholpen. Ik had uit- en ingelogd bij de app store en nog steeds moet ik updates meerdere keren stoppen en hervatten om het te laten werken.Wouter36 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:17:
Pagina: 1