Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil volgende week een mid-end game systeem gaan bouwen waar ik computer games als World of Warcraft, Battlefield 4 en 1 op kan spelen. Resolutie waar ik op wil spelen is 1920x1080.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil richten op 800 euro. Mocht het wat duurder uitkomen, tot 900, dan is dat ook acceptabel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik hergebruik mijn behuizing(ATX, mATX) / DVD-brander / monitor / muis / keyboard.
Daarbij ga ik ook een oude harde schijf, 1 terabyte, gebruiken als tweede (D-)schijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Ga je overklokken?
3 x Nee
Wat verwacht je van ons?
Wellicht kunnen jullie me helpen met het beantwoorden van mijn vragen:
- Is de combinatie van gekozen componenten compatible met elkaar? Moet ik nog ergens op letten?
- Is de PSU voldoende voor dit systeem?
- Is de RX 480 GPU een goede keuze? Of zou je voor dat geld (270 eur) een andere (meer toekomstgerichte) keuze maken?
Ik wil volgende week een mid-end game systeem gaan bouwen waar ik computer games als World of Warcraft, Battlefield 4 en 1 op kan spelen. Resolutie waar ik op wil spelen is 1920x1080.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil richten op 800 euro. Mocht het wat duurder uitkomen, tot 900, dan is dat ook acceptabel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik hergebruik mijn behuizing(ATX, mATX) / DVD-brander / monitor / muis / keyboard.
Daarbij ga ik ook een oude harde schijf, 1 terabyte, gebruiken als tweede (D-)schijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler | € 203,50 | € 203,50 |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 90,30 | € 90,30 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 269,90 | € 269,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 93,96 | € 93,96 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 837,66 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Ga je overklokken?
3 x Nee
Wat verwacht je van ons?
Wellicht kunnen jullie me helpen met het beantwoorden van mijn vragen:
- Is de combinatie van gekozen componenten compatible met elkaar? Moet ik nog ergens op letten?
- Is de PSU voldoende voor dit systeem?
- Is de RX 480 GPU een goede keuze? Of zou je voor dat geld (270 eur) een andere (meer toekomstgerichte) keuze maken?