Mijn vraag
Wat voor GPUs zijn nu aantrekkelijk op de markt voor budget prijzen +/- 200-250 eu
Zelf heb ik nu een systeem zonder GPU alleen een IGPU en graag zou ik toch weer willen gaan gamen. ben al een tijdje uit de PC bouw vandaar mijn vraag.
Mijn systeem:
Heb dit systeem ergens goedkoop kunnen kopen en nou is de vraag eigenlijk of het zin heeft om een GPU te kopen met deze specs of eerst een upgrade uit te voeren van de PC zelf.
Ik doel op spellen in 1080P zoals:
Farcry Primal
Battlefield 1
Witcher wild hunt.
het liefst high/ultra met speelbare frames. (als dat mogelijk is met deze specs.)
Welke GPU(of systeem upgrade) zouden jullie aanraden? zelf heb ik geen merk voorkeur.
Alvast bedankt!
J,
Wat voor GPUs zijn nu aantrekkelijk op de markt voor budget prijzen +/- 200-250 eu
Zelf heb ik nu een systeem zonder GPU alleen een IGPU en graag zou ik toch weer willen gaan gamen. ben al een tijdje uit de PC bouw vandaar mijn vraag.
Mijn systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3 3240 Boxed | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | MSI H67MA-E35 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 500GB | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Kingston KVR13N9S8/4 | € 30,56 | € 30,56 |
| 1 | Dolphix Voeding 450 WATT | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 205,45 | |
Heb dit systeem ergens goedkoop kunnen kopen en nou is de vraag eigenlijk of het zin heeft om een GPU te kopen met deze specs of eerst een upgrade uit te voeren van de PC zelf.
Ik doel op spellen in 1080P zoals:
Farcry Primal
Battlefield 1
Witcher wild hunt.
het liefst high/ultra met speelbare frames. (als dat mogelijk is met deze specs.)
Welke GPU(of systeem upgrade) zouden jullie aanraden? zelf heb ik geen merk voorkeur.
Alvast bedankt!
J,