Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik heb sinds kort een Samsung Galaxy A5 (2016) maar ben niet tevreden over de foto's. De camera aan de voorkant vormt geen problemen, maar de camera aan de achterkant is niet scherp. Enkel het midden van de foto is scherp, maar de zijkanten (bij horizontale foto) is erg wazig.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Samsung Galaxy A5 (2016)
Android 6.0.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Het probleem ligt duidelijk aan de camera en niet aan het scherm of dergelijke, want met de camera vooraan lukt het zonder problemen om scherpe foto's te maken. De camera is ook proper, dus het is niet dat het wazig is door een vette vingerafdruk of zo.
Ik heb reeds geprobeerd de camera instellingen te resetten, maar dit heeft geen effect op het probleem.
Ik nam ook reeds contact op met de support van Samsung, maar daar konden ze mij niet verder helpen. In eerste instantie zag de dame de wazige stukken niet eens op de foto terwijl deze wel erg duidelijk zijn. Daarna beweerde ze dat dit heel normaal is omdat de camera een focus legt op het midden, maar volgens mij moet een landschapsfoto toch ook scherp kunnen. (Met mijn vorige smartphone Samsung S5 mini lukte dit namelijk wel)
Ik heb op aanraden van de support ook even *#0*# getypt en de camera getest in deze veilige modus, ook daar blijft het probleem.

Iemand die mij kan helpen waaraan dit kan liggen?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Dit is nou echt een topic waarbij een voorbeeldfoto handig zou zijn!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zou je inderdaad, zoals hierboven aangegeven, een voorbeeldfoto kunnen plaatsen?