Goeden dag.
Ik ben op zoek naar een nieuwe goede monitor voor mijn game PC.
Afgelopen zaterdag had ik een nieuwe gehaald bij de Mediamarkt, een Samsung S24F356FHU, maar ik ben hier zeer ontevreden over.
Dit scherm heeft een constante last van flickering, net of je een lamp dimt en weer vol laat branden, alleen dan snel. Hier word ik persoonlijk knetter van.
Dit scherm heb ik tevens al omgeruild voor een ander exemplaar welke nu nog op mijn PC aangesloten is en het zelfde probleem heeft.
Dit zit overigens echt in het scherm na het testen van verschillende dingen en op verschillende bronnen en in de winkel.
Dus ik wil dit scherm weg brengen en mijn geld terug.
Nu heeft de mediamarkt in de fysieke winkel tegenwoordig bar weinig te bieden, en online eigenlijk ook niet veel.
Zijn er mensen hier die mij monitoren zouden kunnen aanraden?
En waar ook van bekent is dat deze geen rare fratsen hebben.
Mijn criteria is onder andere:
- 200 Euro of eronder, of een 10'je meer is niet erg
- 1920x1080p
- Hdmi aansluiting
- 24 Inch
- Mooie kleuren
- Een beetje stevige poot
- Betrouwbaar, onder andere dode pixels hoort gewoon niet te gebeuren.
Hartelijk dank alvast.
----------------
Toevoeging...
Met een hoop monitoren kom je ''flicker free'' tegen, als dit net als de Samsung monitor is welke ik nu heb..., het lijkt me toch niet?
Bij de Mediamarkt hebben ze een scherm van LG, waar ik voorheen ook een scherm van had.
De lg-24MP58VQ
Is er iemand hier bekent met dit scherm?
Het is goedkoper dan de Samsung, nadelen/voordelen?
Ik ben op zoek naar een nieuwe goede monitor voor mijn game PC.
Afgelopen zaterdag had ik een nieuwe gehaald bij de Mediamarkt, een Samsung S24F356FHU, maar ik ben hier zeer ontevreden over.
Dit scherm heeft een constante last van flickering, net of je een lamp dimt en weer vol laat branden, alleen dan snel. Hier word ik persoonlijk knetter van.
Dit scherm heb ik tevens al omgeruild voor een ander exemplaar welke nu nog op mijn PC aangesloten is en het zelfde probleem heeft.
Dit zit overigens echt in het scherm na het testen van verschillende dingen en op verschillende bronnen en in de winkel.
Dus ik wil dit scherm weg brengen en mijn geld terug.
Nu heeft de mediamarkt in de fysieke winkel tegenwoordig bar weinig te bieden, en online eigenlijk ook niet veel.
Zijn er mensen hier die mij monitoren zouden kunnen aanraden?
En waar ook van bekent is dat deze geen rare fratsen hebben.
Mijn criteria is onder andere:
- 200 Euro of eronder, of een 10'je meer is niet erg
- 1920x1080p
- Hdmi aansluiting
- 24 Inch
- Mooie kleuren
- Een beetje stevige poot
- Betrouwbaar, onder andere dode pixels hoort gewoon niet te gebeuren.
Hartelijk dank alvast.
----------------
Toevoeging...
Met een hoop monitoren kom je ''flicker free'' tegen, als dit net als de Samsung monitor is welke ik nu heb..., het lijkt me toch niet?
Bij de Mediamarkt hebben ze een scherm van LG, waar ik voorheen ook een scherm van had.
De lg-24MP58VQ
Is er iemand hier bekent met dit scherm?
Het is goedkoper dan de Samsung, nadelen/voordelen?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2017 21:39 ]