USB Stick heeft storing veroorzaakt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDanny
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-12-2021
Hallo allen,
Ik heb een probleem.... Ik heb een 32GB Philips USB3 Stick. Na het insteken van de stick verschijnt deze als normaal in 'Deze computer'.
Ik kan gewoon door de mappen bladeren en zie de bestanden en bestandsgrootte e.d. staan.

Echter, als ik wat wil openen, of van de usb stick wil kopiëren gaat het lampje op de stick knipperen en geeft windows 10 de melding:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iVudpsa.png

De USB stick is verdwenen in Explorer en werkt pas weer als ik de stick opnieuw aangesloten wordt, waarna het verhaal zich herhaald... Ik kan geen oplossing vinden.

- USB Stick wordt herkend en lijkt gewoon te werken
- Bij openen/kopiëren van een bestand volgt de melding 'Het USB-Apparaat wordt niet herkend' , 'Heeft een storing veroorzaakt'
- Windows 10
- Drivers al opnieuw geïnstalleerd
- Op verschillende PC's last

Mijn vraag: Het lijkt een defecte stick te zijn, maar aangezien ik wel kan zien wat er op staat, dus wel 'iets' doet, hoe red ik mijn bestanden van de stick?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anpat
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-05 13:14
Heb je dit in meer dan 1 pc of kun je dit ook eens proberen op een andere pc/laptop. Probeer ook eens met een hirens boot disk te scannen of je er aan kunt. OOk een USB 3 poort te proberen deze leverd dacht ik meer power dan een usb2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Bestanden redden zou ik met een kinux kive cd proberen. Die zijn een stuk minder picky.
Dikke kans dat het filesystem deels corrupt is geraakt. Een format lost dat op, maar dan moet je wel eerst het spul redden idd :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)