Goede dag beste tweakers. Ik heb de volgende pc samengesteld na wat rond te hebben gelezen op het forum.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het systeem gebruiken voor gamen. En thuis gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een bedrag van 1000-1200 euro in gedachte
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 monitoren, toetsenbord en muis, headset en speakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Digitaal Optisch (S/PDIF) naast de standaard componenten. De WiFi en Bluetooth leek me voor de prijs een handige toevoeging.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een voorkeur voor MSI echter is dit meer een onderbuik gevoel. Belangrijk vindt ik in ieder geval kwaliteit en duurzaam.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie verbruik en geluidsniveau zijn beiden van belang. Ik ga voor een Zwart/Rood thema als de prijs hier niet erg onder lijd.
Ga je overklokken?
Niet van plan. Mogelijk in de toekomst om het systeem langer op niveau mee te laten gaan
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie kunnen controleren of ik niet ergens een fout heb gemaakt. Bijvoorbeeld dat componenten niet compatibel met elkaar zijn of gewoon wegens ruimte niet passen. Hiernaast waardeer ik al het advies dat ik mag ontvangen
.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 230,20 | € 230,20 |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 124,- | € 124,- |
| 1 | MSI Radeon RX 580 Gaming X 8GB | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Fractal Design Define C Window | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth | € 27,77 | € 27,77 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 13,95 | € 13,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16R | € 144,95 | € 144,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 147,90 | € 147,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.111,77 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het systeem gebruiken voor gamen. En thuis gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een bedrag van 1000-1200 euro in gedachte
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 monitoren, toetsenbord en muis, headset en speakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Digitaal Optisch (S/PDIF) naast de standaard componenten. De WiFi en Bluetooth leek me voor de prijs een handige toevoeging.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een voorkeur voor MSI echter is dit meer een onderbuik gevoel. Belangrijk vindt ik in ieder geval kwaliteit en duurzaam.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie verbruik en geluidsniveau zijn beiden van belang. Ik ga voor een Zwart/Rood thema als de prijs hier niet erg onder lijd.
Ga je overklokken?
Niet van plan. Mogelijk in de toekomst om het systeem langer op niveau mee te laten gaan
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie kunnen controleren of ik niet ergens een fout heb gemaakt. Bijvoorbeeld dat componenten niet compatibel met elkaar zijn of gewoon wegens ruimte niet passen. Hiernaast waardeer ik al het advies dat ik mag ontvangen