|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Is het server-sided: Serversoftware en Windows Servers.
Is het client-sided: Client Software Algemeen.
Is het client-sided: Client Software Algemeen.
Please consider the environment before posting on the internet.
Dat hangt af van de exacte strekking van het topic. Ik weet de exacte tekst niet, hebben we het hier over een email client als thunderbird die je op je pc installeert of webmail, of bijv. over een mail server? Als ik je startpost lees kun je waarschijnlijk wel in een van de subfora van Softe goederen terecht. Bekijk daar even de beleid topics of je topic er thuis hoort en mocht er nog twijfel zijn daarna of je topic er thuis hoort kun je natuurlijk even een moderator van het desbetreffende subforum een dm sturen.
200 fish found!
Klinkt alsof je tips wilt hebben over hoe je om moet gaan met veel mails, niet zozeer technisch. Dat zou in Algemene Zaken kunnen.
The devil is in the details.
^^^ Met allen. Puur over de 'organisatorische kant van zaken' zou AZ kunnen. Als de focus ligt op het functioneel-technische hoe en wat dan past SWS (als beheerder serverside inrichten) of CSA (eigen mailbox en files) beter.
Oftewel: het is een grijs gebied - die zijn er bij iedere indeling. Je zult bij geen van drieën raar worden aangekeken als je het daar opent. Vooralsnog schat ik in dat CSA of inderdaad AZ het beste past. Mocht de focus toch anders liggen, dan verplaatsten we wel. Waarschijnlijk (!
) zonder dat we dan bijten.
Oftewel: het is een grijs gebied - die zijn er bij iedere indeling. Je zult bij geen van drieën raar worden aangekeken als je het daar opent. Vooralsnog schat ik in dat CSA of inderdaad AZ het beste past. Mocht de focus toch anders liggen, dan verplaatsten we wel. Waarschijnlijk (!
offtopic:
Spel archivering dan in de topicstart wel met maar 1 e.
Spel archivering dan in de topicstart wel met maar 1 e.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)