Toon posts:

k7v met ahtlon probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 3 weken een athlon 800 en al vanaf het begin af aan gaf asus probe 223 graden als zijnde de temp van de proc, als ik dan voelde hoe warm ie was viel dat reuze mee, alleen na 3 weken ging alles opeens dood. Mn mobo en mn proc waren allebei harstikke dood. Ik terug naar MyCom en garantie geclaimed en warempel ik kreeg eeen nieuwe mobo en proc, alleen met de nieuwe proc geeft ie weer 223 graden temp aan, is dit altijd zo of? Ik wil namelijk niet over 2 weken weer naar MyCom om weer garantie te claimen. De vraag is dus zit er uberhaupt een sensor op een Athlon 800 dat iemand weet.?

Bvd. Dabutcher

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde, denk dat als die sensor niet is aangesloten hij dan 223 graden aangeeft... en alles werkt hier nog steeds.

Verwijderd

Heb een tijd geleden ook zo'n probleem gehad. Antwoord was simpel: gewoon alle asus software verwijderen (alles, ook h.w.doctor) en zaak werkt dan goed.

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:10

fv

-------------------> hiero

Die aanduiding van 223 kun je negeren; dit komt doordat je geen temp. sensor heb aangesloten. Als je er wel een aansluit zal je wel een correcte waarde zien.

Elektronica/videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.