Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransTweak
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08-10 08:58
Geen idee hoe ik het in de titel moet omschrijven maar...

Is er een mogelijkheid om dmv data te bellen (bijvoorbeeld via whatsapp of skype of wat anders) naar mobiel. Ik doel er op dat de ontvanger gewoon gebruik maakt van zijn mobiele dienst ipv data.

Dus niet van data naar data maa van data naar mobiel netwerk.

Ik heb met mijn nieuwe mobiele abo thuis heel slecht tot geen verbinding dus wil ik graag bellen via data (wifi). Maar ik wil niet mijn ontvangers hun data opslurpen.

Volgens mij bestaat het niet en kan het (nog) niet. Kan iemand mij hierover informeren? Ben anders wel benieuwd of er een alternatief is of dst het in de toekomst uberhaupt mogelijk is.

Alvast bedankt.

Groet,

Frans

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:48

slaay

Natuurbeleven.com

Je bent gewoon op zoek naar voip of VoLTE.
Met Skype kun je ook gewoon naar mobiele nummers bellen (wel duur in verhouding met de belminuten van Nederlandse providers) https://secure.skype.com/nl/calling-rates?expo365=empty

[ Voor 68% gewijzigd door slaay op 25-04-2017 16:38 ]

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit heeft niet zoveel te maken met tablet, maar meer met mobiele diensten. Dus ik schop het topic even van TGA naar TPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
FransTweak schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:34:
Is er een mogelijkheid om dmv data te bellen (bijvoorbeeld via whatsapp of skype of wat anders) naar mobiel. Ik doel er op dat de ontvanger gewoon gebruik maakt van zijn mobiele dienst ipv data.

Dus niet van data naar data maa van data naar mobiel netwerk.

Ik heb met mijn nieuwe mobiele abo thuis heel slecht tot geen verbinding dus wil ik graag bellen via data (wifi). Maar ik wil niet mijn ontvangers hun data opslurpen.

Volgens mij bestaat het niet en kan het (nog) niet. Kan iemand mij hierover informeren? Ben anders wel benieuwd of er een alternatief is of dst het in de toekomst uberhaupt mogelijk is.
Dit bestaat al lang, maak er zelf ook gebruik van. Je kan een VoIP app installeren en dan bij een van de vele VoIP providers een account aanmaken. Kijk ook even in dit topic:Voordelig bellen met Voipbuster [deel 5]

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:43
Als je Vodafone of T-Mobile als provider hebt kun je bellen over WiFi. Als er een stabiele verbinding is zorgt je telefoon hier automatisch voor.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:47
SgtElPotato schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:12:
Als je Vodafone of T-Mobile als provider hebt kun je bellen over WiFi. Als er een stabiele verbinding is zorgt je telefoon hier automatisch voor.
T-Mobile ondersteund op dit moment geen bellen over 4G en Wifi.

Hier heb je wel een smartphone voor nodig die dat ondersteund.

Als je bij freevoipdeal of een andere voipbuster clone zit dan bel je voor 1 a 2 cent per minuut zonder start tarief en kun je de app van hun gebruiken, zie je direct je tegoed.

[ Voor 6% gewijzigd door jongetje op 26-04-2017 10:21 ]

Pagina: 1