Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoek een WiFi repeater met inlogpagina voor FON(KPN)Modem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• herbybg
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-10-2021
Mijn vraag
..Ik heb een Android tablet Huawei Mediapad en wens vanuit de mobilhome een wifirepeater(op dak) te installeren zodat ik vlotter met verder afgelegen stations verbinding kan maken...
De wifi repeater straalt de data op 1m boven m'n hoofd opnieuw uit en zodoende heb ik een sterke link....

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik had me een D-Link repeater aangeschaft, maar een flop: die bezit geen inlogpagina voor de FON modem

Nu was m'n vraag wie gebruikt een wifirepeater reeds en kan zich via de repeater inloggen op een ontvangen hotspot van FON of KPN
Ik zoek een prijsklasse repeater van max 50€, want ik bezit reeds een MiFi van Huawei, maar wens van die abo's af te geraken....
...

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Allereerst welkom op Tweakers.

Aangezien dit weinig van doen heeft met je daadwerkelijke tablet, geef ik het topic even een schopje richting NT.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 25-04-2017 15:06 ]

• MSteverink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-11 19:34
Over welke d-link gaat het hier precies?

• herbybg
Het is een Wireless AC750 dual band range extender (DAP1520)
Maar die mist in z'n soft een Hotspot-login pagina en is dus niet bruikbaar op FON(KPN)modems
EZ is te duur, dan gebruik ik beter m'n abo van PTT

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Meestal werken die inlog pagina's op mac adres. Als je op jouw laptop een webpagina opent zou de inlog pagina weergeven moeten worden. Als je daarna ingelogd bent kunnen alle andere devices ook internetten. Heb je al eens een travel router geprobeerd?

• herbybg
Neen, maar is niet de bedoeling een verzameling WiFirepeaters aan te leggen.
Ik zocht een mogelijkheid om van de dataabokaartjes vanaf te geraken...
Maar ben MET die kaartjes nog goedkoper af dan met een EZmodem
Pagina: 1