Hallo jongens, ik ben Memooh.
ik ben op zoek naar een Gaming PC die met gemak bf1, Overwatch en Arma 3 aankan. mijn budget is €1000 euro sinds ik ook mijn kamer ga verbouwen, Een bureau en monitor moet kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met de nieuwe systeem wil ik graag games net als Overwatch,Battlefield 1 en Arma 3 spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Sinds ik jong ben moet ik nog sparen voor me geld, op dit moment heb ik 600 euro. maar ik wil dat me pc max 1000 euro wordt sinds ik ook een bureau en monitor kopen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede systeem die games smooth 60fps speelt op 1080p, 30 t/m 60 fps op 1440p
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het moet niet te heet worden, moet ook niet te veel geluid maken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goede systeem die games smooth 60fps speelt op 1080p, 30 t/m 60 fps op 1440p
Ga je overklokken?
Heel er lichtjes
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat de Tweakers forum een goede pc kan maken van max 1000 euro.

m.v.g
Memooh
ik ben op zoek naar een Gaming PC die met gemak bf1, Overwatch en Arma 3 aankan. mijn budget is €1000 euro sinds ik ook mijn kamer ga verbouwen, Een bureau en monitor moet kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met de nieuwe systeem wil ik graag games net als Overwatch,Battlefield 1 en Arma 3 spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Sinds ik jong ben moet ik nog sparen voor me geld, op dit moment heb ik 600 euro. maar ik wil dat me pc max 1000 euro wordt sinds ik ook een bureau en monitor kopen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het moet niet te heet worden, moet ook niet te veel geluid maken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga je overklokken?
Heel er lichtjes
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat de Tweakers forum een goede pc kan maken van max 1000 euro.
m.v.g
Memooh
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2017 11:52 ]