Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe router. Netwerk is onstabiel geworden, waarschijnlijk is mijn oude Wifi router aan het begeven.
Ik heb al het e.e.a. in ander topic vwb netwerk setup hulp gevraagd maar waarschijnlijk is eerste stap nieuwe router en dan verder kijken.
Huidige opstelling:

In het kort - Ziggo modem - Nieuwe router nodig voor WiFi en netwerk.
- Aansluitpunten 10/100 dus niet Gbit (denk wel aan vervanging later).
- Ben niet van plan een NAS te installeren.
- Misschien popcorn vervangen door wederom mediaplayer met HD
- Probeer het aantal apparaten "AAN" te vermijden.
- Zuinige router zou mooi meegenomen zijn.
Wat is je budget?
Afhankelijk wat er beschikbaar is maar tot EUR 200? Goedkopere alternatieven zal zeker overwogen worden
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Hoor positieve ervaringen over ubiquiti spullen, maar duur. Weet niet of dit een beetje teveel van het goede is. Daarnaast zie ik Nighthawk routers populair zijn en Asus als alternatief
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zie plaatje voor setup.
Ik ben op zoek naar stabiel netwerk. Ik werk thuis en heb in mijn netwerk een Meraki box van mijn werk hangen die mijn corporate netwerk + wifi verzorgt. Kan ook op VPN dus wil zowel 'binnen' als 'buiten' dat netwerk stabiel kunnen werken.
Zijn er nog andere alternatieven? Ik vergelijk onderstaande routers maar verschilt niet veel - beetje op snelheid maar zou dat zoveel verschillen op wat ik ermee doe?
Ik zoek een?
Nieuwe router. Netwerk is onstabiel geworden, waarschijnlijk is mijn oude Wifi router aan het begeven.
Ik heb al het e.e.a. in ander topic vwb netwerk setup hulp gevraagd maar waarschijnlijk is eerste stap nieuwe router en dan verder kijken.
Huidige opstelling:

In het kort - Ziggo modem - Nieuwe router nodig voor WiFi en netwerk.
- Aansluitpunten 10/100 dus niet Gbit (denk wel aan vervanging later).
- Ben niet van plan een NAS te installeren.
- Misschien popcorn vervangen door wederom mediaplayer met HD
- Probeer het aantal apparaten "AAN" te vermijden.
- Zuinige router zou mooi meegenomen zijn.
Wat is je budget?
Afhankelijk wat er beschikbaar is maar tot EUR 200? Goedkopere alternatieven zal zeker overwogen worden
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Hoor positieve ervaringen over ubiquiti spullen, maar duur. Weet niet of dit een beetje teveel van het goede is. Daarnaast zie ik Nighthawk routers populair zijn en Asus als alternatief
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zie plaatje voor setup.
Ik ben op zoek naar stabiel netwerk. Ik werk thuis en heb in mijn netwerk een Meraki box van mijn werk hangen die mijn corporate netwerk + wifi verzorgt. Kan ook op VPN dus wil zowel 'binnen' als 'buiten' dat netwerk stabiel kunnen werken.
Zijn er nog andere alternatieven? Ik vergelijk onderstaande routers maar verschilt niet veel - beetje op snelheid maar zou dat zoveel verschillen op wat ik ermee doe?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus RT-AC3200 | € 182,92 | € 182,92 |
| 1 | Netgear Nighthawk R7000 - AC1900 Smart WiFi Router | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Netgear R7800 Nighthawk X4S - AC2600 Router | € 178,- | € 178,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 489,92 | |