Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Ik heb vraag voor mensen die dezelfde model gebruiken.

De router heeft eerst aantal weken goed gedaan, maar dan merk ik op dat internet niet meer werkt. Gebleken is dat 4G signaal afgesneden is. Ik dacht eerst dat KPN de APN advancedinternet heeft geblokkeerd.

Andere SIM erin maar het helpt niet. De SIM led brandt wel.
Na resetten router probeer ik nog een keer, en dan merk ik op dat veld PIN niet reageert op muisklikken. Ik kijk in alle 3 bekende browsers: Chrome, FF en Edge. De PIN veld blijft onbereikbaar leeg en kan niets invullen. Dat is vreemd, want in het begin kan ik wel invulllen.

Misschien kan ik de stap overslaan door PIN van simkaart weg te halen. Dat helpt helaas niet, het blijft PIN eisen.

Ik heb vermoeden dat er iets defect geraakt is in de hardware, maar dit is wel apart omdat rest wel in te vullen is. Uitgerekend alleen die PIN veld weigert, en er is nergens melding dat er een storing is of blokkade is. Heel raar gewoon. De router start normaal op en ja het is gewoon raar.

Denk je ook zo dat router defect is en dat ik maar om moet ruilen? Of zou ik firmware updaten, maar er zit laatste firmware in... niks nieuwer.