Vraag

• MarkBorninkhof
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-05-2021
Beste mede-tweakers,

Ik zoek een?
Smartphone.

Wat is je budget?
Ongeveer €120,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
YouTube te kijken, Twitter te checken en te internetten. Dit moet allemaal zonder lagg, anders raak ik redelijk snel geïrriteerd.

Wat heb je zelf al gevonden?
LG K8 2016 lijkt me wel een leuke telefoon,
ik ben ook wel benieuwd wat de Moto E4 te bieden heeft. Iemand een idee hoe lang het nog duurt voor die uit is? Ik vind de software van Samsung niet echt fijn ingedeeld, liever geen Samsung dus. Als jullie betere telefoons voor mijn budget weten, hoor ik het graag :)

Met vriendelijke groet,
Mark.

Edit: typen blijft lastig.

Alle reacties

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:07
Volgende maand (of de maand daarop) komt waarschijnlijk de nieuwe Nokia reeks in NL uit.
Wellicht is de Nokia 3 interessant, Nokia garandeert snelle updates.

• MarkBorninkhof
Die zag ik laatst al staan in de pricewatch, lijkt me wel een leuke telefoon. Even afwachten. Als iemand nog suggesties heeft hoor ik het graag.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb je verder nog wensen of eisen met betrekking tot het schermformaat, opslag, microSD support e.d.?

Voor dit budget kan ik je de product: Wileyfox Spark + of product: Wileyfox Spark X aanraden. Deze toestellen zijn erg goedkoop voor wat ze te bieden hebben en worden goed bijgewerkt en geupdate door Wileyfox. Android 7.x wordt namelijk binnenkort uitgerold voor deze twee toestellen. Het enige verschil tussen de twee toestellen is het schermformaat.

• MarkBorninkhof
Ik hoor vaak goede verhalen over Wileyfox. Zal het zeker overwegen. Kwa schermformaat heb ik nu 4,5", maar ik heb graag een wat groter scherm. Maar hij moet niet veel groter zijn. Ik heb nu 8GB opslag, daar heb ik opzich genoeg aan maar meer is altijd beter. Ik heb een micro-SD van 16GB, deze zou ik graag gebruiken in mijn nieuwe telefoon. En als er een nieuwe android uit is, ontvang ik deze graag. Heb nu ook android 7 via LineageOS.
Apps die ik gebruik en ben vergeten te melden: Skype, Spotify, en af en toe een licht spelletje zoals Clash Royale.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
MarkBorninkhof schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:11:
Kwa schermformaat heb ik nu 4,5", maar ik heb graag een wat groter scherm. Maar hij moet niet veel groter zijn. Ik heb nu 8GB opslag, daar heb ik opzich genoeg aan maar meer is altijd beter. Ik heb een micro-SD van 16GB, deze zou ik graag gebruiken in mijn nieuwe telefoon.
In beide spark modellen past je SD kaart, maar als je niet heel veel groter scherm wilt, zou ik de Spark+ aan kunnen raden. Deze heeft een 5" scherm.

Totaal offtopic, maar welk toestel heb je momenteel?

• MarkBorninkhof
Ik heb momenteel een Motorola Moto E 2015, ik word gek van dat ding zo traag is ie.
Pagina: 1