Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Smartwatch met Android Wear
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€100 tot €180
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik heb een Sony Xperia XZ. Ik ben weer op zoek naar een horloge en zit ook te kijken naar smartwatches
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Sony Smartwatch 3 RVS
Asus Zenwatch 2
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is geen ervaringen topic over de Smartwatch 3. Veel reviews en filmpjes bekeken op het internet, maar deze zijn allemaal van rond de release van de Smartwatch 3.
De Smartwatch 3 is EOL verklaard, maar draait nog Android 6.x.x
Heeft iemand ervaringen met deze smartwatch en voldoet die goed aan de verwachtingen van een smartwatch, of moet ik verder zoeken naar een ander model?
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Smartwatch met Android Wear
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€100 tot €180
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik heb een Sony Xperia XZ. Ik ben weer op zoek naar een horloge en zit ook te kijken naar smartwatches
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Sony Smartwatch 3 RVS
Asus Zenwatch 2
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is geen ervaringen topic over de Smartwatch 3. Veel reviews en filmpjes bekeken op het internet, maar deze zijn allemaal van rond de release van de Smartwatch 3.
De Smartwatch 3 is EOL verklaard, maar draait nog Android 6.x.x
Heeft iemand ervaringen met deze smartwatch en voldoet die goed aan de verwachtingen van een smartwatch, of moet ik verder zoeken naar een ander model?