This Gelukt 1400 mhz pffff

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 01:00
Het is me ijndelijk gelukt mijn TB athlon 1400 draait nu echt op 1400/266 op abit KT7A
Heb wat dingen in de bios veranderd en een 400 wat voeding .
Nu blijft er nog 1 dingetje over zo gauw ik de koe uit zet dan hangt mijn systeem en als ik dat niet doe wat natuurlijk altijd het beste is dan blijft hij draaien ra ra hoe kan dit ?zal ff kijken hoe dat ook al weer heete dat van de bios en plaats het dan wel hierbij als update ..

Core voltage 1,80
I/O voltage 3.50
agp driving value op EA
en dit laatste is voor nvidia gebruikers .
Heb gebeld met de abit helpdesk en hij zij er nog bij dat mijn processor unlockt was en dat dit ook problemen kan geven ondanks dat het een echte 1400/266 is hij adviseerde mij hem alleen daarom al omte ruilen .
Tja en de 400 wat voeding staat niet op de lijst bij amd dus maar het werkt wel tot dat ik de koe uitzet ..
Met koe 53 graden full copper spire coeller .
iemmand nog een ideeeeeeeetje ?

Update :
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb het ik heb het .
Het is niet de voeding het is niet de bios en het is niet enzovoort ...
Ik heb de via latency patch geintalleerd en hij doet het nu ook als de koe uit is hoera hoera Ik schrijf dit op 1400 mhz en de core draait op 1.75 en de io voltage is 3.41 en de bios versie is 3c en de temp zonder koe is 42 en die van het mobo is 26 ..
Iedereen bedankt ..

Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Verwijderd

hij is gehecht geraakt aan z'n koetje

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 01:49 schreef mmxmmx het volgende:
iemmand nog een ideeeeeeeetje ?
Ja, hou em vooral koooeel met dit weer :P

Gefeliciteerd, trouwens :)

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:54

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

[topic=170689]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

*blaat*
nevermind, foutje van mij.

39

• mmxmmx
Op donderdag 05 juli 2001 14:16 schreef BlaTieBla het volgende:
[topic=170689]
Oke ik heb het gelezen ik moet dus mijn voltage nog hoger zetten hij staat in de bios nu op 1.8 volt hoe hoog moet en kan ik gaan dan ?

Verwijderd

Ben blij voor je dat het lekker loopt.

Ik zit met hetzelfde:
AMD K7 1.4 mhz
Abit KT7A.
512MB SDRAM.

zou je me kunnen mailen wat je precies hebt gedaan om het goed te laten lopen.?

ridderhof@home.nl

AM ( groetjes )

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 07 juli 2001 15:11 schreef annemarie3 het volgende:
Ben blij voor je dat het lekker loopt.

Ik zit met hetzelfde:
AMD K7 1.4 mhz
Abit KT7A.
512MB SDRAM.

zou je me kunnen mailen wat je precies hebt gedaan om het goed te laten lopen.?

ridderhof@home.nl

AM ( groetjes )
nee hij mailt niet...
hij post het hier

PSN: Houtvlot

Verwijderd

MSI k133a turbo 266
Athlon 1330 mhz
512 133mhz intern
maxtor 15,3 gh 7200rpm
maxtor 20.1 gh 5400rpm
64mb geforce 2 videokaart

Mail mij ook even hoe ik mijn overklock moet aanpakken aljeblieft:)
Ben al druk aan het voorbereiden maar ik wil natuurlijk niets over het hoofd zien

Verwijderd

Ach... misschien is hij wel een aardige vent en doet ie het toch wel.

AM

• mmxmmx
Wat ik al zij in mijn eerste bericht beta bios en de rest maar denk niet dat ik blij ben want het moet ook zonder de koe goed draaien dus ik draai nog steets op 1333 met mijn 1400 omdat ik de koe niet wil draaien als ik aan het gamen ben .
Dus nog maar ff voor de zekerhijd ik kan draaien op 1400 maar alleen als de prossesor 100 procent strest is Ik wacht nog steets op een voeding die wel in de lijst van amd voorkomt hij is in bestelling .

O ja en dan nog wat Computerland wilde mij niet helpen omdat de complete TD een dag vrij had en prcies op de dag dat ik een lift naar Amsterdam had geregeld .

Verwijderd

Waar is dat driving value dan voor? Vraag ik me al een tijdje af

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 01:49 schreef mmxmmx het volgende:
... zo gauw ik de koe uit zet dan hangt mijn systeem en als ik dat niet doe wat natuurlijk altijd het beste is dan blijft hij draaien ...
ik weet niet hoe het komt, maar je bent niet de enige met zo'n probleem, vriend van mij heeft hetzelfde, maar met zen virusscanner
ik gok dat die een of ander .dll-etje gebruikt en unload bij het afsluiten terwijl andere proggies het nog nodig hebben ofzo, pure gok

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Wat is een GeLukt? This GeLukt.. Opvolger van GeForce?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Ik heb nog een MSX - 2 @ 3,57 Mhz liggen. Kun je daar niet wat mee?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 07:49 schreef Elian het volgende:
Ik heb nog een MSX - 2 @ 3,57 Mhz liggen. Kun je daar niet wat mee?
Koetje :+

• slacksoff
  • Laatst online: 18:44
wat is dit voor bull-shit. je moet je voltagen omhoog doen om je proccy op standaard-snelheid te laten lopen? sjeesj. terug naar de winkel ermee! of lopen die dingen std op 1.80?

Verwijderd

wat een bull...

moeite om een amd op z,n standaard kloksnelheid te laten lopen en dan zeggen en volhouden dat amd rules????

het is gewoon goedkope rommel

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik vind dit ook wel een raar verhaal moet ik zeggen. Hoe kun je nu nog vol blijven houden dat AMD zo goed is? Als fabrikant doe je zoiets toch niet. Als t Intel was geweest had je jullie eens moeten horen :D

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
Op zondag 08 juli 2001 12:45 schreef ErectionJackson het volgende:
Ik vind dit ook wel een raar verhaal moet ik zeggen. Hoe kun je nu nog vol blijven houden dat AMD zo goed is? Als fabrikant doe je zoiets toch niet. Als t Intel was geweest had je jullie eens moeten horen :D
volgens mij moet je abit gaan flamen en niet amd. op andere borden loopt hij wel gewoon in 1x (toch?)

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:57

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Op zondag 08 juli 2001 10:21 schreef InnerSelf het volgende:
wat een bull...

moeite om een amd op z,n standaard kloksnelheid te laten lopen en dan zeggen en volhouden dat amd rules????

dit is bullshit, heb hier ook een 1,4 ghz athlon draait op een asus a7v133 gebwoon standaar op 1400 met een vcore van 1,75 dus ga dus niet aankomen met deze opmerkingen want t draait super, ben r meer tevreden mee dan met me vorige intell systeemen.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 16:03 schreef weareborg het volgende:

[..]

volgens mij moet je abit gaan flamen en niet amd. op andere borden loopt hij wel gewoon in 1x (toch?)
Yep!

• mmxmmx
Op zondag 08 juli 2001 16:03 schreef weareborg het volgende:

[..]

Ja ik denk dat je wel een beetje gelijk hebt
Ik vermoed zelf ook dat het mobo en de voeding en de bios het probleem zijn .
Maar ik ben niet al te rijk dus blijf ik er mee doorgaan tot het draait en anders maar niet het draait wel goed op 1333 mhz .
Als er iemmand denkt dat hij mij kan helpen dan kom ik graag langs met mijn pc .

06-18849030

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Nope, Asus A7M266 doet het zonder BIOS upgrade ook niet, dwz hij geeft 1333 aan in de BIOS terwijl hij 10,5 * 133 draait ?? Anyway, na een flash werkt dit bordje wel.

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 10:21 schreef InnerSelf het volgende:
wat een bull...

Waar bemoei je je eigenlijk mee als intel gebruiker in een AMD topic |:(

Verwijderd

Check mn specs >:)

Verwijderd

en ik mijn tbirdje 1g op1333 ( 10x133 )
op msi k7t turbo...
ook in een keer goed met el cheapo
spire cooler met dikke delta fan :)
(just the noise,not the cooling )
op 44 graden met koetje...
en dan kan ik gamen en mijn koetje uitzetten :))
effe serieus.. sinds ik met een soldeerbout
mijn abit bp6 heb moeten modden omdat een foute condensator op zat...
(zie evt http://bp6.gamesquad.net/Q6fix.phtml )
heb ik iets van hmmmmm abit is mischien wel snel...
maar ook een gokje..sommige hebben een perfecte plank..andere pech

• mmxmmx
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb het ik heb het .
Het is niet de voeding het is niet de bios en het is niet enzovoort ...
Ik heb de via latency patch geintalleerd en hij doet het nu ook als de koe uit is hoera hoera Ik schrijf dit op 1400 mhz en de core draait op 1.75 en de io voltage is 3.41 en de bios versie is 3c en de temp zonder koe is 42 en die van het mobo is 26 ..
Iedereen bedankt ..

• H3AdTr1P
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02-2020

H3AdTr1P

Slot-A Crew

cewl dat je het gevonden hebt :)

ik weet dat het soms fel zoeken is
heb namelijk zelf een athlon op een abit ka7
misschien heb ik nog wat geheugen probs op dit bord...
maar 't is allesinds beter als mijn vorige ASUS K7M (die herkende mn 650 maar als een 118 mhz!!!!!)

Dus voor mij....liefst geen Asusjes meer

A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:30

Convoy

g44p

koop toch gewoon een nieuwe mobo, de Epox bijvoorbeeld :9 :9

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 17:34

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Te gek, nu is het al een overwinning als je je Athlon op de daarvoor verkochte snelheid aan de praat krijgt.

Wel gefeliciteerd, maar ist niet vreemd dat het net is alsof je een proc koopt die het niet meteen goed doet :?

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

• ELD
  • Niet online

ELD

ik ben blij met mijn systeem wat toevallig een abit kt7a is met een tb 1,2 het is lekker stabiel en het clocked makkelijk over 1,2 @ 1,33 op een voltage van 1.7 op 1,2 heb ik de voltage zelfs op 1.55

dit probleem ligt niet bij het moederbord

• mmxmmx
Op dinsdag 10 juli 2001 09:59 schreef ELD het volgende:
ik ben blij met mijn systeem wat toevallig een abit kt7a is met een tb 1,2 het is lekker stabiel en het clocked makkelijk over 1,2 @ 1,33 op een voltage van 1.7 op 1,2 heb ik de voltage zelfs op 1.55

dit probleem ligt niet bij het moederbord
Beter lezen het probleem is al opgelost ..

Verwijderd

Ik lees al een paar weken vol interesse deze forums, maar wat me telkens verbaast zijn de fouten in de Nederlandse taal vooral bij diegene die dit forum opende. En als ik die homepage van dutchpoldercows bekijk zinkt de moed in mijn schoenen, treurig hoor. Waar gaat dat nou weer over, die koe gaat over niks en je maakt er zeker geen indruk mee op het andere geslacht, ik heb dit aan een paar vrouwelijke collega's laten zien maar die moesten er hard om lachen (LOL) en denken dan ook dat deze uitspraak door iemand zonder verstand is gedaan! |:( |:(

Verwijderd

Abdullah schreef:
Ik lees al een paar weken vol interesse deze forums, maar wat me telkens verbaast zijn de fouten in de Nederlandse taal vooral bij diegene die dit forum opende. En als ik die homepage van dutchpoldercows bekijk zinkt de moed in mijn schoenen, treurig hoor. Waar gaat dat nou weer over, die koe gaat over niks en je maakt er zeker geen indruk mee op het andere geslacht, ik heb dit aan een paar vrouwelijke collega's laten zien maar die moesten er hard om lachen (LOL) en denken dan ook dat deze uitspraak door iemand zonder verstand is gedaan!
In zijn profile staat: "Beroep: KPN Manager"

Niet zo vreemd dus dat die aandelen als een baksteen naar beneden vallen, de KPN neemt tegenwoordig managers zonder verstand aan >:)

Maar even serieus Abdullah, waar slaat dat stukje van jou op? Je zit te blaten over taalfouten en treurige mensen/homepages maar dit stukje dat jij schrijft is echt het meest treurige dat ik sinds lange tijd voorbij heb zien komen..... Ben je gestresst ofzo? Baan op de tocht? Denk ff na voordat je iets post. |:(

Verwijderd

Maar even serieus Abdullah, waar slaat dat stukje van jou op? Je zit te blaten over taalfouten en treurige mensen/homepages maar dit stukje dat jij schrijft is echt het meest treurige dat ik sinds lange tijd voorbij heb zien komen..... Ben je gestresst ofzo? Baan op de tocht? Denk ff na voordat je iets post. |:(
[/quote]

Ook verslaafd aan die koe en die AMD 1400 MHZ? En misschien ook wel dutchpoldercows?

• Wietse
  • Laatst online: 26-08 20:23

Wietse

¯¯¯¯¯

Op dinsdag 10 juli 2001 22:45 schreef Abdullah het volgende:Ook verslaafd aan die koe en AMD 1400?
En misschien ook wel dutchpoldercows?
Please doe niet zo lame, als je zoveel aan te merken hebt op The GoT dan kan je meer beter weg gaan :), alvast tot ziens :)

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 22:26 schreef Abdullah het volgende:
Ik lees al een paar weken vol interesse deze forums, maar wat me telkens verbaast zijn de fouten in de Nederlandse taal hier hoort dus interpunctie. de zin is al afgelopen vooral bij diegene twee keer die, het is degene omdat de persoon al is aangewezen, dubbelop die dit m.z. topic of thread of draad. forum is de benaming van de hele www.gathering.tweakers.net forum opende. En als ik die homepage van dutchpoldercows bekijk komma vergeten zinkt de moed 'me' vergeten in mijn het wordt dan ook de en niet mijn.. schoenen, treurig hoor. Waar gaat dat m.z. nu, niet nou. Dat is dan wel goed Amsterdams, maar echt fout ABN. nou weer over, die koe gaat over niks en je maakt er zeker geen indruk mee op het andere geslacht, ik heb dit aan een paar vrouwelijke collega's laten zien maar die moesten er hard om lachen (LOL) en denken dan ook dat deze uitspraak door iemand zonder verstand is gedaan! |:(
Nou, Nederlands is toch zo makkelijk nog niet. Ne habr, arcadesh ?

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 22:47 schreef Hooi het volgende:

[..]

Nou, Nederlands is toch zo makkelijk nog niet. Ne habr, arcadesh ?
Amsterdams is nog beter dan Nederlands of abn maar dan wel zonder schrijffouten die echt niet kunnen en als je Turks tegen me wil praten volg dan een cursus bij de LOI, want ook daar zitten fouten in broeder.Selam aleikum.

Verwijderd

Ik ga helemaal niet Turks tegen je praten, ik probeer alleen maar vriendelijk te blijven.

;)

Want wat mij mateloos irriteert, is dat jouw geneuzel en gezever vergezeld wordt van dikke taalfouten. En ondertussen zit je maar op het taalgebruik van anderen af te geven.

Kun je niet beter gewoon je mond houden ?

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 23:12 schreef Hooi het volgende:
Ik ga helemaal niet Turks tegen je praten, ik probeer alleen maar vriendelijk te blijven.

;)
Ik blijf ook vriendelijk. Mischien een cursus spelling van Schoevers?

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 23:17 schreef Abdullah het volgende:

[..]

Ik blijf ook vriendelijk. Mischien een cursus spelling van Schoevers?
Ga dan lekker op trekker rijden met je hooi. Peerke >:)

• StratoFarmer
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

Op dinsdag 10 juli 2001 23:23 schreef Abdullah het volgende:

[..]

Ga dan lekker op trekker rijden met je hooi. Peerke >:)
pfft....en ik had al een hekel aan KPN... |:( :Z

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 23:39 schreef StratoFarmer het volgende:

[..]

Yep. Lang Leve sjello :z
No KPN here at all.....

Verwijderd

Maar even een Hoeraa!! voor mmxmmx.
Gefeliciteerd met een succesvolle koe bevoedering op 1400 Mhz.

;)

Verwijderd

[/quote]

Dat slaat als een tang op een Varken, wat heeft KPN dan met mijn te maken, ondanks dat ik er werk |:(

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 17:34

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 10 juli 2001 23:47 schreef Hooi het volgende:
Maar even een Hoeraa!! voor mmxmmx.
Gefeliciteerd met een succesvolle koe bevoedering op 1400 Mhz.

;)
LoL neej het was juist triest dat dat ding niet op z'n echte snelheid wilde draaien.. tis geen overwinning..

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

Verwijderd

Werknemers zijn altijd een goede afspiegeling van het bedrijf waar ze werken.
Dit is bij deze eens te meer bewezen >:) Bovendien heb jij je baan onlosmakelijk verbonden met je uitspraken d.m.v. j user icoon..... IMHO

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 23:54 schreef phish het volgende:
Werknemers zijn altijd een goede afspiegeling van het bedrijf waar ze werken.
Dit is bij deze eens te meer bewezen >:) Bovendien heb jij je baan onlosmakelijk verbonden met je uitspraken d.m.v. j user icoon..... IMHO
Ja ja, als je niets beters te typen hebt, stop er dan mee en ga niet van die zwakke zinnen typen, het ging er bij mijn over die Nederlands zinnen die vol met spelfouten zitten, en nu komt KPN erbij??? (zwak hoor)

• de_rokende_computer
  • Laatst online: 14-08-2022

de_rokende_computer

de rokende computer kuch kuch

De Heer Abdullah Heeft zich speciaal geregistreed om te kunnen flamen nog maar 7 post.... Lazer op, en kom terug als je iets zinnigs te vertellen hebt...

Ps. succes met je amd op 1400, het is toch een beetje een overwinning! :)

jaja ik ben och laat maar zitten

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 00:05 schreef Abdullah het volgende:

[..]

Ja ja, als je niets beters te typen hebt, stop er dan mee en ga niet van die zwakke zinnen typen, het ging er bij mijn over die Nederlands zinnen die vol met spelfouten zitten, en nu komt KPN erbij??? (zwak hoor)
Gaat het een beetje ?
Ben je doof of wil je niet luisteren??
".. het ging er bij mijn.."
schrijf je steeds weer. mijn
Dat is dus verkrachting van de Nederlandse taal. Niemand zal jouw gebeuzel nog serieus nemen. Neem dat maar van mij aan.
>:)

Verwijderd

[quote]Op woensdag 11 juli 2001 00:09 schreef de_rokende_computer het volgende:
De Heer Abdullah Heeft zich speciaal geregistreed om te kunnen flamen nog maar 7 post.... Lazer op, en kom terug als je iets zinnigs te vertellen hebt...

Ik heb een heleboel zinnige dingen te vertellen, geef je telnr. maar. Ik zou trouwens graag ook een praatje willen maken met Miss Hooi als dat zou kunnen Selam aleikum?

Verwijderd

[quote]
Op woensdag 11 juli 2001 00:18 schreef Abdullah het volgende:
Op woensdag 11 juli 2001 00:09 schreef de_rokende_computer het volgende:

Ik heb een heleboel zinnige dingen te vertellen, geef je telnr. maar. Ik zou trouwens graag ook een praatje willen maken met Miss Hooi als dat zou kunnen Selam aleikum?
LOL.
Je moet niet zoveel drinken en roken,
dat is niet goed voor je.. B-)

Verwijderd

[/quote]

Als je veel drinkt, ben je niet echt helder meer in je typewerk denk ik, en roken heb er niet echt veel mee te maken, zwak antwoord hoor Miss hooi.

• de_rokende_computer
  • Laatst online: 14-08-2022

de_rokende_computer

de rokende computer kuch kuch

[quote]
Op woensdag 11 juli 2001 00:18 schreef Abdullah het volgende:
Op woensdag 11 juli 2001 00:09 schreef de_rokende_computer het volgende:

Snel aangebrandt typje |:( ,
mag ik mischien vragen wat jou bedoelingen hier zijn op GOT. Je bent hier niks anders aan het doen als flamen!!!

Beetje jammer

jaja ik ben och laat maar zitten

• StratoFarmer
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

Op woensdag 11 juli 2001 00:31 schreef Abdullah het volgende:
Als je veel drinkt, ben je niet echt helder meer in je typewerk denk ik, en roken heb er niet echt veel mee te maken, zwak antwoord hoor Miss hooi.
[/quote]

Flame flame flame flame, when does the hurting stop?...

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Nou ik kan gewoon foutloos in de meeste gevallen typen, maar wordt wel bij die Allochtone groep mensen genoemd door mijn naam waarschijnlijk, en deze persoon typt gewoon gezegd kl@te en dan worden er rot opmerkingen gemaakt ten opzichte van mijn en mijn opmerkingen( ben zelfs in Nederland geboren ). Ik zie zat in de search onderwerpen staan over Allochtone mensen en dit is een Nederlander (neem ik aan) die het woord spelling nog niet eens foutloos kan schrijven, en daar houd iedereen zijn mond over ( mis ik dan wat ).

• mmxmmx

[..]

Het is Nederlandse zinnen ...

En je riep ook nog : ( mis ik dan wat ).

Ik denk heel erg veel . :r

Slotje .

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Op woensdag 11 juli 2001 00:59 schreef Abdullah het volgende:
Nou ik kan gewoon foutloos in de meeste gevallen typen, maar wordt wel bij die Allochtone groep mensen genoemd door mijn naam waarschijnlijk, en deze persoon typt gewoon gezegd kl@te en dan worden er rot opmerkingen gemaakt ten opzichte van mijn en mijn opmerkingen( ben zelfs in Nederland geboren ). Ik zie zat in de search onderwerpen staan over Allochtone mensen en dit is een Nederlander (neem ik aan) die het woord spelling nog niet eens foutloos kan schrijven, en daar houd iedereen zijn mond over ( mis ik dan wat ).
Muhahahaha:
"in de meeste gevallen"
eeeej... kan ik ook, FOUTLOOS !
"Ik zie zat in de search onderwerpen staan"
"in-de-search-onderwerpen", is dat zoiets als : "UTFS onderwerpen"?

Kortom : Je bent er zelf ook niet zo'n ster in ;) , en ik ben het zelfs wel met je eens. Als ik van die gasten zie die het over "me computer" hebben dan krijg ik ook kippevel...

Concrete Loop Watercooling

• Slayer
  • Laatst online: 09:42

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Het ging toch over het behalen van de 1400 mhz.....Van harte :)

/denkmode/ als het zo door gaat verwacht ik een slotje , bedankt Kpn /denkmode-/

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 16:05 schreef mmxmmx het volgende:
Wat ik al zij in mijn eerste bericht beta bios en de rest maar denk niet dat ik blij ben want het moet ook zonder de koe goed draaien dus ik draai nog steets op 1333 met mijn 1400 omdat ik de koe niet wil draaien als ik aan het gamen ben .
Dus nog maar ff voor de zekerhijd ik kan draaien op 1400 maar alleen als de prossesor 100 procent strest is Ik wacht nog steets op een voeding die wel in de lijst van amd voorkomt hij is in bestelling .

O ja en dan nog wat Computerland wilde mij niet helpen omdat de complete TD een dag vrij had en prcies op de dag dat ik een lift naar Amsterdam had geregeld .
Sorry hoor, bij mijn moet je echt gaan zoeken naar grammatica en of spelling fouten, als ik dit lees denk ik is deze persoon ook een Allochtone in cursus onder een niet opvallende naam of zo?

Verwijderd

Uh uh,
nu heb je dus echt de indruk gewekt dat je hier alleen een beetje onrust probeert te stoken met een dronken kop.

Als ik in uiterst slecht en gebrekkig Turks
( ik spreek die mooie taal verder niet, dat mag je me rustig verwijten. )
zeg : 'Hoe gaat het vriend'
is dat geen belediging.
Als jij je beledigd voelt, ligt dat helemaal aan jouzelf, en komt dat alleen omdat je zo begonnen bent.

Door met een partij taalfouten in jouw eigen posting af te geven op andermans taalgebruik, wek je de indruk zelf arrogant en vervelend te zijn.

En dan spijt het me dit te moeten zeggen, wat je verder doet en zegt, bevestigt die indruk. Arrogant en ruziezoekend.

Vandaar dat op deze thread maar weer een slotje moet.
Inderdaad.

• FreeRider
Op woensdag 11 juli 2001 01:25 schreef Abdullah het volgende:

[..]

Sorry hoor, bij mijn moet je echt gaan zoeken naar grammatica en of spellings fouten, als ik dit lees denk ik is deze persoon ook een Allochtone in cursus onder een niet opvallende naam of zo?
Moet je eens met [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/19010]Joboskrillo[/url] gaan praten (over z'n P3 650@1843 Mhz) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

• mmxmmx
Op woensdag 11 juli 2001 01:25 schreef Abdullah het volgende:

[..]

Sorry hoor, bij mijn moet je echt gaan zoeken naar grammatica en of spelling fouten, als ik dit lees denk ik is deze persoon ook een Allochtone in cursus onder een niet opvallende naam of zo?
HHHmmm slotje

Verwijderd

En zwam niet zo over allochtonen. Je wordt hier beoordeeld op jouw gedrag. Als je daar niet tegen kunt is dat jammer.

Waarom lok je dit eigenlijk uit? Waarom dit stupide gedrag en je registreren als Abdullah ? Je verveelt je s'avonds zeker en denkt :
"Kom, laat ik eens een partij gaan zitten flamen op GOT.."

Volgens ben jij best zo een kolerisch ventje. Yep.
8-)

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 01:31 schreef FreeRider het volgende:

[..]

Moet je eens met [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/19010]Joboskrillo[/url] gaan praten (over z'n P3 650@1843 Mhz) >:) >:) >:) >:) >:) >:)
LO :D
Onze goede Jobo is soms wel wat errrrrug enthousiast ja ..
:9

Verwijderd

Als ik ruzie zoek zijn er ook andere mogelijkheden, je hoeft hier de stad maar in te gaan ( wat in het weekend wel weer komt ), ging het ook niet om Miss Hooi. En Miss Hooi waarom geef je je telnr. dan niet, kan je mijn het duidelijk vertellen tijdens ons praatje? En het gaat duidelijk worden dat ik maar eens moet gaan kijken wie Miss Hooi is, om me zomaar bij het Meldpunt Forummisbruik te gaan neer planten.
Met een e-mail adres kan ik waarschijnlijk al een heleboel met wat vrienden van me.

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
LOL....... volgens mij heeft iedereen toch begrepen waar het om ging? spelfouten lezen we wel doorheen.

En het gaat hier d8 ik om hulp aan anderen c.q. hulp voor anderen, dus als je niks anders te doen heb dan mensen afzeiken om hun spelling doe dan iedereen een plezier en verpats je compu en laat iedereen hier lekker met rust...........

STAKKER

AMEN.

Verwijderd

Ja.
Zoals we hier zeggen
"Me rug op en me reet weer af."

Als je geen ruzie zoekt, waarom dan steeds "Miss Hooi" ?
Je bent gewoon een zielig dom ventje >:)
De ballen !!
Ik ga slapen.

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
blaaat
ff weer over die 1400mhz is dat nou echt zo moeilijk?!?!
Abit moet toch gewoon zorgen dat dit mogelijk is?!!?

• FreeRider
Jeeez is er een admin in de zaal :Y)

• mmxmmx
Op woensdag 11 juli 2001 01:42 schreef BigB het volgende:
blaaat
ff weer over die 1400mhz is dat nou echt zo moeilijk?!?!
Abit moet toch gewoon zorgen dat dit mogelijk is?!!?
Tja ik ging van een 1200 naar een 1400 en hij hing meteen Ik heb alle tips uitgevoerd en dat leverde niks op totdat ik bij abit iets las over een ide latency patch die niet speciaal voor dit probleem was gemaakt maar hij helpt wel dus het draait nu 100% .
het was een gokje omdat je alles al hebt gedaan snap je .

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[quote]
Op woensdag 11 juli 2001 01:42 schreef FreeRider het volgende:[/b]

Jeeez is er een admin in de zaal
HGM ook goed?

En Abdullah: we hebben in de faq (lees die 's door ofzo) uitgelegd dat het heel irritant is dat mensen gaan zeuren op de taalkennis van anderen. Doe dit dan ook niet, want je hebt met je gezeur wel een thread offtopic geholpen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• FreeRider
Ik ben toch van mening dat je bord standaard met die chip en zonder patches goed moet werken... ik heb m'n systeem in deze volgorde geinstalleerd :

-Win98Se
-Via 4-in-1 4.32 (alleen AGP driver op turbo)
-MS UHCD patch (USB op AMD)
-G400 driver
-Promise driver
-SBLive driver

en dat werkt dus op 10 * 150 Mhz volledig stabiel. Latency patch zou niet hoeven, maar natuurlijk wel fijn dat je nu verder kan.

• tvdleur
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

[..]

Ja ja, als je niets beters te typen hebt, stop er dan mee [KOMMA] en ga niet van die zwakke zinnen typen [PUNT] [Hoofdletter, nieuwe zin] Het ging er bij mijn [-n] [om] over die Nederlands zinnen die vol met spelfouten zitten, en nu komt KPN erbij??? (zwak hoor)
Zie boven voor correcties

Verwijderd

Hmm wel vaag het hele gebeuren,
Heb je de proc. samen met je mobo gekocht kan je niet terug naar shop gaan en zeggen
"eej luitjes deze zooi die je verkoopt is gaar"
ik vind dat op zich niet kunne,
dat je zoveel moeituh moet doen om alles op de normale snelheid te krijgen.
ik weet niet hoe dat zit met garantie maarja je hebt um op de juiste snelheid dussss... 8-) ConGrats

/add: Owjee ik post nooit in :r ABN :r ... ga toch spelen... :( (snorry mod maar dat moest er ff uit)

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

Op woensdag 11 juli 2001 01:36 schreef Abdullah het volgende:
Als ik ruzie zoek zijn er ook andere mogelijkheden, je hoeft hier de stad maar in te gaan ( wat in het weekend wel weer komt ), ging het ook niet om Miss Hooi. En Miss Hooi waarom geef je je telnr. dan niet, kan je mijn het duidelijk vertellen tijdens ons praatje? En het gaat duidelijk worden dat ik maar eens moet gaan kijken wie Miss Hooi is, om me zomaar bij het Meldpunt Forummisbruik te gaan neer planten.
Met een e-mail adres kan ik waarschijnlijk al een heleboel met wat vrienden van me.
Och, als je wilt praten mag je me best mailen hoor: ippy@home.nl
Alleen vind ik de laatste zin van de bovenstaande quote wel erg kinderachtig van je.
Daarnaast moet ik ook zeggen dat je je wel voordoet als een "slimmer" persoon, maar dat dit niet naar voren komt. Je reageert in je reacties ver beneden peil (grammaticaal als sociaal) dan dat je wel van anderen eist.
Mijn reactie op je "stoere" uitlating over een email adres (die je nou hebt): Ik denk dat ik, met mijn connecties bij KPN research, jouw leven zuurder kan maken.

Met vriendelijke groet,

Tim

En nee, ik ben die hooi niet.

Verwijderd

[quote]Op woensdag 11 juli 2001 02:19 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Och, als je wilt praten mag je me best mailen hoor: ippy@home.nl
Alleen vind ik de laatste zin van de bovenstaande quote wel erg kinderachtig van je.
Daarnaast moet ik ook zeggen dat je je wel voordoet als een "slimmer" persoon, maar dat dit niet naar voren komt. Je reageert in je reacties ver beneden peil (grammaticaal als sociaal) dan dat je wel van anderen eist.
Mijn reactie op je "stoere" uitlating over een email adres (die je nou hebt): Ik denk dat ik met mijn connecties bij KPN research jouw leven zuurder kan maken.

Ik zou zeggen doe je best (LOL), met mijn connecties kan ik jouw leven ondraaglijk maken. >:)

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 01:49 schreef mmxmmx het volgende:

[..]

Tja ik ging van een 1200 naar een 1400 en hij hing meteen Ik heb alle tips uitgevoerd en dat leverde niks op totdat ik bij abit iets las over een ide latency patch die niet speciaal voor dit probleem was gemaakt maar hij helpt wel dus het draait nu 100% .
het was een gokje omdat je alles al hebt gedaan snap je .
Toch blijft het vreemd.
Zo'n latency patch geeft aan dat de chipset problemen heeft met de snelheid / instellen van de timing.

En toch.. moet er nog een TB1500 ook komen voor dit platform.

Ik krijg zo langzamerhand het idee dat 1333 eigenlijk de top moet zijn voor TB 0.18 u en KT133A bordjes.... :'(

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

Ik zou zeggen doe je best (LOL), met mijn connecties kan ik jouw leven ondraaglijk maken. >:)
Yawn, je doet je best maar. Ik vind je persoonlijk, na dit alles gelezen te hebben, een zielig figuur die zijn frustraties ergens moet uiten. Make my day zou ik zeggen.
Veel plezier, en wees blij dat ik niet op je afdeling zit... Dan was je binnen de kortste keren weg met deze instelling.

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 02:43 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Yawn, je doet je best maar. Ik vind je persoonlijk, na dit alles gelezen te hebben, een zielig figuur die zijn frustraties ergens moet uiten. Make my day zou ik zeggen.
Veel plezier, en wees blij dat ik niet op je afdeling zit... Dan was je binnen de kortste keren weg met deze instelling.
Afspraakje maken bikkel >:) En sterker gezegd ik werk niet eens bij de KPN (vraag maar na met je connecties).

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Op woensdag 11 juli 2001 02:45 schreef Abdullah het volgende:

[..]

Afspraakje maken bikkel >:) En sterker gezegd ik werk niet eens bij de KPN (vraag maar na met je connecties).
Dat wisten we al lang... KPN neemt namelijk geen 12 jarige pre-pubertjes aan. Slaap lekker.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

Op woensdag 11 juli 2001 02:45 schreef Abdullah het volgende:

[..]

Afspraakje maken bikkel >:)
Als je dat wilt, dan doen we dat toch binnenkort "Bikkel"? Stuur me maar een mailtje.

Verwijderd

c'mon ppl ik snap niet waarom deze gast niet een ban krijg ofzo hij zit alleen maar een beetje te zieken.

Appie: Gaat het slecht in bed, geen promotie gehad :?
ga ff een potje serious sam spelen ofzo kan je daar lekker je frus-stratie op legen |:(

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 02:50 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Als je dat wilt, dan doen we dat toch binnenkort "Bikkel"? Stuur me maar een mailtje.
Je zou moeten weten wat ik in het normaal dagelijks leven doe, geen dealer en dat soort gefrats.

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

Op woensdag 11 juli 2001 02:52 schreef Abdullah het volgende:

[..]

Je zou moeten weten wat ik in het normaal dagelijks leven doe, geen dealer en dat soort gefrats.
Ja en? Gaan we terug krabbelen? Je wilde toch een afspraak maken "bikkel"?

• Grrrrrene
  • Niet online
En nu is het genoeg geweest:

<font size=10 color=red>Back ontopic</font>

• tvdleur

tvdleur

ehh...okay?

Op woensdag 11 juli 2001 02:51 schreef NogooD het volgende:
c'mon ppl ik snap niet waarom deze gast niet een ban krijg ofzo hij zit alleen maar een beetje te zieken.
Sja, ik ben voor. Die kerel (lees dat jongetje) zit uit zijn nek te ****** en is zeer irri. Ik zal geen replies meer posten.

Groetz

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 02:57 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Sja, ik ben voor. Die kerel (lees dat jongetje) zit uit zijn nek te ****** en is zeer irri. Ik zal geen replies meer posten.

Groetz
Ach ja de zwakste manier om er onder uit te komen, grey grey grey.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 03:00 schreef Abdullah het volgende:

[..]

Ach ja de zwakste manier om er onder uit te komen, grey grey grey.
Kun jij niet lezen???

Verwijderd

imo vind dat hij no wel genoeg kansen heeft gekregen om het goed te maken.
als ik het hele geziek in dit topic bekijk + zijn profile lijkt mij dat het zijn enigste doel is om te zieken, weg dur mee :r

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Abdullah heeft een tempban van 2 weken.

Verwijderd

Enne..doet die Tb het nog? Of heb je de zooi al in elkaar geramd? >:)

Weet je nog de reacties toen intel de P3 1,13 GHz uitbracht.....

BTW ik heb ook een paar AMD's en geen problemen hoor, Heel snel, bleeh kut Intel, alleen met die %^%*&*#$ via service packs...en natuurlijk die ontploffende condensator op mijn K7T turbo en af-en-toe een blauw schermpje, maarruh AMD roels!!!

• FreeRider
Op woensdag 11 juli 2001 02:39 schreef Hooi het volgende:

[..]
En toch.. moet er nog een TB1500 ook komen voor dit platform.

Ik krijg zo langzamerhand het idee dat 1333 eigenlijk de top moet zijn voor TB 0.18 u en KT133A bordjes.... :'(
Een kennis van mij krijgt z'n 1400/266 zelfs op 1620 stabiel. En dus stabiel stabiel, geen fratsen dattie na een uur vastloopt etc. Ik heb er zelf aan mee zitten tweaken en er uren op gegamed : geen enkel vuiltje aan de lucht. Da's op een Asus A7V133 plankje, zoals je natuurlijk weet ook KT133A.

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 22:00 schreef FreeRider het volgende:

[..]

Een kennis van mij krijgt z'n 1400/266 zelfs op 1620 stabiel. En dus stabiel stabiel, geen fratsen dattie na een uur vastloopt etc. Ik heb er zelf aan mee zitten tweaken en er uren op gegamed : geen enkel vuiltje aan de lucht. Da's op een Asus A7V133 plankje, zoals je natuurlijk weet ook KT133A.
Net zoals bij Intel PII op 1.3 Ghz,
het lukt soms wel, maar te vaak lukt het niet.
Als het niet 100% altijd goed gaat, moet de grens dus bereikt zijn. Exemplarische uitschieters tellen niet.

( :) Zoals een Duron 600 op 1100 en meer Mhz.. :) )
Pagina: 1