Het is me ijndelijk gelukt mijn TB athlon 1400 draait nu echt op 1400/266 op abit KT7A
Heb wat dingen in de bios veranderd en een 400 wat voeding .
Nu blijft er nog 1 dingetje over zo gauw ik de koe uit zet dan hangt mijn systeem en als ik dat niet doe wat natuurlijk altijd het beste is dan blijft hij draaien ra ra hoe kan dit ?zal ff kijken hoe dat ook al weer heete dat van de bios en plaats het dan wel hierbij als update ..
Core voltage 1,80
I/O voltage 3.50
agp driving value op EA
en dit laatste is voor nvidia gebruikers .
Heb gebeld met de abit helpdesk en hij zij er nog bij dat mijn processor unlockt was en dat dit ook problemen kan geven ondanks dat het een echte 1400/266 is hij adviseerde mij hem alleen daarom al omte ruilen .
Tja en de 400 wat voeding staat niet op de lijst bij amd dus maar het werkt wel tot dat ik de koe uitzet ..
Met koe 53 graden full copper spire coeller .
iemmand nog een ideeeeeeeetje ?
Update :
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb het ik heb het .
Het is niet de voeding het is niet de bios en het is niet enzovoort ...
Ik heb de via latency patch geintalleerd en hij doet het nu ook als de koe uit is hoera hoera Ik schrijf dit op 1400 mhz en de core draait op 1.75 en de io voltage is 3.41 en de bios versie is 3c en de temp zonder koe is 42 en die van het mobo is 26 ..
Iedereen bedankt ..
Heb wat dingen in de bios veranderd en een 400 wat voeding .
Nu blijft er nog 1 dingetje over zo gauw ik de koe uit zet dan hangt mijn systeem en als ik dat niet doe wat natuurlijk altijd het beste is dan blijft hij draaien ra ra hoe kan dit ?zal ff kijken hoe dat ook al weer heete dat van de bios en plaats het dan wel hierbij als update ..
Core voltage 1,80
I/O voltage 3.50
agp driving value op EA
en dit laatste is voor nvidia gebruikers .
Heb gebeld met de abit helpdesk en hij zij er nog bij dat mijn processor unlockt was en dat dit ook problemen kan geven ondanks dat het een echte 1400/266 is hij adviseerde mij hem alleen daarom al omte ruilen .
Tja en de 400 wat voeding staat niet op de lijst bij amd dus maar het werkt wel tot dat ik de koe uitzet ..
Met koe 53 graden full copper spire coeller .
iemmand nog een ideeeeeeeetje ?
Update :
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb het ik heb het .
Het is niet de voeding het is niet de bios en het is niet enzovoort ...
Ik heb de via latency patch geintalleerd en hij doet het nu ook als de koe uit is hoera hoera Ik schrijf dit op 1400 mhz en de core draait op 1.75 en de io voltage is 3.41 en de bios versie is 3c en de temp zonder koe is 42 en die van het mobo is 26 ..
Iedereen bedankt ..
Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram