Ik heb een abonnementje lopen bij Hollands Nieuwe, al vanaf het begin van hun bestaan. Maandelijks 100 minuten ofzo voor een vast bedrag.
Nu heb ik omdat ik tijdelijk even rood stond een incasso gemist. Geen ramp, zou ik denken want elke maand ontvang ik een emailtje dat ze binnenkort weer dr incasso gaan uitvoeren:
Echter, van de week kreeg ik dus onderstaand mailtje met een betaalverzoek voor de gemiste incasso's:
Het is overigens een sim-only, geen mobiel ofzo meegeleverd.
Zie ik het verkeerd, en is het onzin om de gemiste incasso nog steeds te betalen? Volgens de mail zou de bundel namelijk ook niet geleverd zijn.
Nu heb ik omdat ik tijdelijk even rood stond een incasso gemist. Geen ramp, zou ik denken want elke maand ontvang ik een emailtje dat ze binnenkort weer dr incasso gaan uitvoeren:
Geen probleem, bij een gemiste incasso zou er dan ook geen belminuten op mn account worden bijgeschreven. Dus ik zou dr gewoon probleemloos een kunnen missen naar mijn idee.Beste Koektrommeltje,
Graag maken we je erop attent dat er binnen 6 werkdagen € 5,00 van je rekening wordt geïncasseerd onder vermelding van machtigingskenmerk 4813-knip-..
Het betreft de betaling van de maandelijkse kosten van je abonnement van hollandsnieuwe met mobiel nummer 0637xxxxxx. Bij een succesvolle incasso wordt je maandelijkse tegoed binnen 2 werkdagen bijgeschreven.
Nog vragen? Ga naar hollandsnieuwe.nl/klantenservice.
Echter, van de week kreeg ik dus onderstaand mailtje met een betaalverzoek voor de gemiste incasso's:
En dan vraag ik me dus af: Wel of niet betalen? Immers, uit het eerstgenoemde mailtje waarin ze de incasso aankondigen blijkt dat ze pas tot het bijschreven van mn maandelijke belbunden overgaan bij een geslaagde incasso en dat is dus niet gelukt. Waarom dan een maand later alsnog een betaalverzoek voor een belbundel die blijkens dat mailtje niet is bijgeschreven?Wij hebben een automatische incasso voor mobiel nummer +31 637xxxxxx uitgevoerd. Deze incasso is niet geslaagd.
Wij willen graag onze diensten blijven leveren en verzoeken je dan ook vriendelijk om binnen 5 dagen het openstaande bedrag van EUR 10.00 aan ons te betalen.
Ga naar mijn hollandsnieuwe en klik op "Openstaande betalingen". Je betaalt eenvoudig via iDeal.
Mocht dit niet lukken, dan kun je ook deze link gebruiken om te betalen:
https://betalen.hollandsn...PdK40&shopperLocale=nl_NL
Het is overigens een sim-only, geen mobiel ofzo meegeleverd.
Zie ik het verkeerd, en is het onzin om de gemiste incasso nog steeds te betalen? Volgens de mail zou de bundel namelijk ook niet geleverd zijn.