Ik wil graag een enigszins betaalbare kastenwand maken. Dan kom ik al vlug bij Ikea. Bijvoorbeeld het Besta systeem of zelfs het Metod keuken systeem. Mijn vraag is of jullie eens crestief willen meedenken over een mogelijke invulling.
Eerst even de feiten. De wand is 488cm breed en 248cm hoog. Er passen kastjes van 60cm diep. Aan de rechterbovenkant loopt de wand deels schuin vanwege een dichte trap. De rechterkant is hierdoor 125cm hoog. Het schuine deel raakt het plafond op ongeveer 380cm vanaf de linkerkant.
De wensen zijn
Het geheel wordt nog 11cm hoger vanwege pootjes en een plint. Dat is wel handig, omdat de robot stofzuiger dan niet tegen de deurtjes rijdt.
Zie ook mijn post hierondet voor een plaatje en wat extra toelichting.
KopjeThee in "Ikea kastenwand"
Hebben jullie nog leuke creatieve ideeen?
Eerst even de feiten. De wand is 488cm breed en 248cm hoog. Er passen kastjes van 60cm diep. Aan de rechterbovenkant loopt de wand deels schuin vanwege een dichte trap. De rechterkant is hierdoor 125cm hoog. Het schuine deel raakt het plafond op ongeveer 380cm vanaf de linkerkant.
De wensen zijn
- Er moet een 50 inch tv geplaatst kunnen worden. De precieze positie maakt niet zo veel uit.
- Er moet veel kastruimte gecreerd worden. Maar het hoeft niet zo te zijn dat de hele wand wordt vol gepuzzeld.
- Er moet nog wat ruimte zijn om enigszins te decoreren. Denk aan wat foto's en/of wat plantjes.
- De stijl is vrij. Enigszins lichte kleuren hebben de voorkeur.
- Qua budget zou het fijn zijn als jet niet veel duurder wordt dan 2k
Het geheel wordt nog 11cm hoger vanwege pootjes en een plint. Dat is wel handig, omdat de robot stofzuiger dan niet tegen de deurtjes rijdt.
Zie ook mijn post hierondet voor een plaatje en wat extra toelichting.
KopjeThee in "Ikea kastenwand"
Hebben jullie nog leuke creatieve ideeen?
[ Voor 4% gewijzigd door KopjeThee op 25-04-2017 16:30 ]