Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodevs
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-09-2024
Beste,

Sinds vandaag krijg ik een nogal vreemde weergave van mijn zoekresultaten wanneer ik google gebruik.
In bijlage kunnen jullie een screenshot vinden van hoe ik mijn zoekresultaten zie. De tweede foto is hoe ik dezelfde zoekterm gebruik op een ander androidtoestel.

foto 1
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/zaq4ryqu53656rk/Screenshot_20170424-144506.png?dl=1

foto 2
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/6n7j0g26kj29cwu/IMG-20170424-WA0017.jpg?dl=1

Ik kan mij niet herinneren dat ik bewust instellingen of dergelijke heb gewijzigd.

Mijn toestel betreft een Oneplus Two en maak gebruik van de google chrome browser op het toestel.
Zelfs wanneer ik de google app gebruik krijg ik dergelijk vreemde weergave te zien.

Ik heb mijn toestel al reeds heropgestart, de google chrome app gedelete en opnieuw geïnstalleerd en even in de instellingen gekeken voor weergave opties.

Iemand enig idee hoe ik dit nu in godsnaam opnieuw normaal kan instellen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

Het lijkt erop dat je een night filter / blue light filter hebt aangezet (kan anders heten), waardoor de kleuren wat meer rood worden. Dan zou ik wel verwachten dat dit effect heeft op alle apps in het toestel, al zal het meer opvallen in apps waar veel witte achtergrond in zit (zoals de Google app of website)

Je kunt dit in de notificatiebalk misschien wel duidelijk zien, daar ziet alles er ook meer rood/oranje uit en dat zal door het hele systeem door zo zijn als het idd zo'n filter is.

[ Voor 29% gewijzigd door Myedvyed op 24-04-2017 17:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:17
Google zal wel weer een van hun A/B-tests aan het uitproberen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodevs
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-09-2024
Myedvyed schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:55:
Het lijkt erop dat je een night filter / blue light filter hebt aangezet (kan anders heten), waardoor de kleuren wat meer rood worden. Dan zou ik wel verwachten dat dit effect heeft op alle apps in het toestel, al zal het meer opvallen in apps waar veel witte achtergrond in zit (zoals de Google app of website)

Je kunt dit in de notificatiebalk misschien wel duidelijk zien, daar ziet alles er ook meer rood/oranje uit en dat zal door het hele systeem door zo zijn als het idd zo'n filter is.
ja klopt maar draai deze al een hele tijd hoor. Dat er kleurverschil op de foto's zit is normaal dan maar ik heb het daar niet over. Er zit echt qua layout een verschil op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

Ah okee, je bedoelde die hyperlinks etc. in plaats van dat getinte scherm, dat is nl. wat mij het eerste opviel :P

In dat geval is het antwoord van hcQd waarschijnlijk waar je naar zoekt.