Hoe warm mag een monitor worden?

Pagina: 1
Acties:
  • 575 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoe warm mag een monitor dus worden?
Mijn rooster achterop word schat ik zo'n 50/60 graden

Moet ik me hier zorgen om maken, en hem regelmatig af laten koelen, of maakt het niks uit?

Ik heb een Iiyama visionmaster pro 410

edit:

pfff, gaar topic titel, mag met ch

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
pff maakt geen zak uit volgens mij, ding van mij staat ook bijna altijd aan.. kunnen ze heus wel techen. als ie te warm word en hij zou kapot gaan heb je gewoon garantie he.

Verwijderd

Je hebt tegenwoordig ook monitorkoelers. Kun je op je monitor plakken/schroeven, om hem koel te houden van binnen!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Weet niet de temp, maar als je rare vlekken/kleuren ziet zal die te warm zijn.

And The Only One

Verwijderd

NAh een Illyama roelzz kwa garantie.. dus maak ej niet druk.. ze halen hem voor je op.. en krijgt gelijk een nieuwe.. net als LG.. die heeft dat ook lijp

• Foxke
  • Niet online
oooooow, hij geeft nog geen rare kleuren, dus dat zal dan wel goed zijn

Het is alleen wel alsof je ene kacheltje hebt aanstaan
En dat is zeker met dit weer goed vervelend

Verwijderd

vooral nu het zo warm weer is is het niet uit te houden door die monitor hitte in dit computerkamertje.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Idd, mijn pyama 410 geeft ook aardig wat warmte af.
Daardoor is het op mijn slaapkamer ook zo warm.

And The Only One

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Die topictitel deed pijn aan m'n ogen :)

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 00:10 schreef [STG]Negotiator het volgende:
NAh een Illyama roelzz kwa garantie.. dus maak ej niet druk.. ze halen hem voor je op.. en krijgt gelijk een nieuwe.. net als LG.. die heeft dat ook lijp
En waarom roelen IIYAMA's dan volgens jou?? |:(

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:31

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 06 juli 2001 13:48 schreef www.hadecom.nl het volgende:

[..]

En waarom roelen IIYAMA's dan volgens jou?? |:(
Qua garantie stond er... Als ie kapot gaat komen ze hem halen en krijg je een andere. Mits je wel binnen de garantieperiode zit natuurlijk, en je kaartje netjes hebt ingevuld en opgestuurd.

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 13:53 schreef obsidian het volgende:

[..]

Qua garantie stond er... Als ie kapot gaat komen ze hem halen en krijg je een andere. Mits je wel binnen de garantieperiode zit natuurlijk, en je kaartje netjes hebt ingevuld en opgestuurd.
Klopt, dat weet ik en heb ik gelezen. Ik ben alleen van mening dat veel te snel wordt geroepen dat merk A ruled en merk B sucks. Verder worden die uitingen van laag IQ meestal niet voorzien van een duidelijke motivatie waardoor zo'n statement kant noch wal raakt. Jammer van dit forum. :(

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 00:10 schreef [STG]Negotiator het volgende:
Valt ook tegen hoor, ik kreeg een ruilmonitor en na een tijdje m'n "gemaakte" monitor weer terug. Niks aan gedaan, tot tweemaal toe ............

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 15:14
Mijn monitor wordt met dit weer ook behoorlijk heet, zeker nu ik 'm vandaag de hele dag aan heb staan i.v.m. thuiswerken. Het ding ging nogal stinken (zal wel verschroeid stof zijn), dus heb in mijn ventilator maar een beetje bijgedraaid. Scheelt een hoop.

• Foxke
  • Niet online
Op vrijdag 06 juli 2001 13:48 schreef Daniel Kegel het volgende:
Die topictitel deed pijn aan m'n ogen :)
Thnx, 'k was vrij lam toen :)
Op vrijdag 06 juli 2001 14:12 schreef MmmBeer het volgende:
Mijn monitor wordt met dit weer ook behoorlijk heet, zeker nu ik 'm vandaag de hele dag aan heb staan i.v.m. thuiswerken. Het ding ging nogal stinken (zal wel verschroeid stof zijn), dus heb in mijn ventilator maar een beetje bijgedraaid. Scheelt een hoop.
Bij mij begint het ook te stinken als ie lang aanstaat :(

Geeft een lcd monitor eigenlijk ook warmte af??
Anders weet ik wel wat mijn volgende monitor wordt over een paar jaar >:)
Pagina: 1