Lek in SquirrelMail laat aanvaller op afstand code uitvoeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Lek in SquirrelMail laat aanvaller op afstand code uitvoeren

Misschien is het zinnig de allerlaatste zin:
SquirrelMail is een opensourcewebmailclient die is geschreven in php.
even naar boven te halen en in het begin te vermelden. Lijkt mij wat vreemd om een heel artikel te schrijven over een onderwerp en pas op het laatst uit te leggen wat het eigenlijk is.

edit:
Overigens is opensourcewebmailclient ook niet 1 woord.

[ Voor 9% gewijzigd door Heedless op 24-04-2017 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Op de eerste regel staat ook:

"de e-mailclient SquirrelMail."

De zin waar jij naar verwijst heeft te maken met het lek in PHPMailer wat eerder in die alinea genoemd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duqu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 20:23
Hoi Heedless, dank voor de opmerking. Ik probeer aan het begin van het artikel kort weer te geven waar het over gaat, zoals rikpro opmerkt. Aan het einde leggen wij vaak uit wat bepaalde software is, om de mensen die bekend zijn met het product geen onnodige informatie te geven. Vandaar dat het aan het einde staat. Over de spelling ga ik nog even in beraad! Edit: De spelling klopt, aldus onze almachtige eindredacteur :P

[ Voor 8% gewijzigd door duqu op 24-04-2017 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
duqu schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:35:
De spelling klopt, aldus onze almachtige eindredacteur :P
Interessante spelling dan, opensourcewebmailclient. Dus je hebt ook closedsourcewebmailclients? Volgens mij wordt het open-source gedeelte hier toch echt gebruikt als toevoeging en kan je het niet als complete samentrekking pakken. Vind ik de Engelse schrijfwijze (open-source webmail client) toch mooier.
Maarja, ik ben niet almachtig natuurlijk ;)