Toon posts:

Receiver plus aardig 5.1 speakers setje....

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnnenkort een nieuw geluidssysteem aanschaffen voor me computer.

Ik zit te denken aan een leuke versterker met dolby digital ondersteuning. Met een SPDIF ingang. En een aardige 5.1 speaker set. Die er ook strak uitziet.

Mijn budget is ongeveer 2000 tot 2500 gulden.

Ook moeten de rear speakers niet al te groot zijn, en ze moeten op een standaard kunnen.

Die pascal set van sony ziet er wel strak uit, en heeft ook bijbehoorde steuntjes, precies wat ik nodig heb. Alleen klint het een beetje?

Nog paar puntjes...

de sattlelite speakers moet niet al te groot zijn. Twee front speakers + center worden aan de meur vastgemaakt. En de subwoofer kan ik wel ergens kwijt. En zoals ik al zei moeten de twee rear speakers op pootjes :)

Suggesties verder... thx.

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Pascal is zeker aardig, voor die prijsklasse iig. Ik zou er gewoon een 5.1 setje voor je stereo van maken, en de pc dan weer op je stereo aansluiten, heb je voor niet veel meer geld 2 in 1... :)

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 01:11 schreef mbvisiontt het volgende:
Pascal is zeker aardig, voor die prijsklasse iig. Ik zou er gewoon een 5.1 setje voor je stereo van maken, en de pc dan weer op je stereo aansluiten, heb je voor niet veel meer geld 2 in 1... :)
Hehe.. .. maar ik gebruik geen stereo in de normale zin van het woord. Ik heb hm alleen maar nodig voor me pc namelijk. Eigenlijk luister ik alleen maar mp3 + tmf via me tvkaart. En ik kijk veel dvd'tjes op me pc. Vandaar de surround optie.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Afgezien van het feit dat een pascal 5.1 buiten je budget valt, zou ik het niet zo snel kopen... Het is een redelijk naar setje... Ik neig ernaar een acoustimass van bose beter te vinden :O (ken je nagaan! :P).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:01

Opa

Nu Multifocaal!

Pascal klinkt bagger.
Nee, niet absoluut, maar wel voor wat je er voor neertelt. Het klinkt als een echt budget setje.

Reveiver: met Yamaha kan je nooit fout gaan.
Speakers: Ga eens luisteren naar een Mission set of Tannoy.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:51

Jag

Op donderdag 05 juli 2001 01:31 schreef JvS het volgende:
Afgezien van het feit dat een pascal 5.1 buiten je budget valt, zou ik het niet zo snel kopen... Het is een redelijk naar setje... Ik neig ernaar een acoustimass van bose beter te vinden :O (ken je nagaan! :P).
Die sub klonk echt lelijk, echt zo sub/sat.
Verder maar niet als te lang naar geluisterd.

Maar een optie zou zijn om vier keer een M72 te kopen van Mission, kost 1100,-. Dan hou je nog wel wat over voor de rest (geen sub, en evt (nog) geen centre).

Verwijderd

Topicstarter
Hmzz.. die pascal gaat dus afvallen ;( jammer het zag er zo strak uit, en precies het goede formaat. En ook de standaards ervoor.

Maar ik wil wel een 5.1 opstelling.

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:13
klipsch niks heeft ook een erg leuke 5.1 set

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 01:58 schreef -AuTnoR- het volgende:
klipsch niks heeft ook een erg leuke 5.1 set
:?

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Als ik het geld zou hebben zou ik deze nemen:

http://www.anandtech.com/audio/showdoc.html?i=1439

VideoLogic DigiTheatre DTS

...

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

JBL ROELEERT!!!!!!!

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Pagina: 1