Ik zoek een?
Ik zoek een videokaart. Ik speel af en toe een game, maar als ik die speel wil ik wel dat het er tof uit ziet. Ik heb 2x1080p monitoren. Ook wil ik graag dat ik weer een aantal jaar verder kan, eigenlijk minimaal 5 jaar. In het begin moeten de games dan wel echt op zijn top draaien, en later is het niet zo erg als de settings wat omlaag moeten, zolang de games maar speelbaar zijn.
Wat is je budget?
ik wil liever niet meer uitgeven dan 500 euro, maar dit is nu alleen voor de videokaart. De rest van de upgrade komt later. De GPU keuze hoeft dus nìet gebaseerd te zijn op de huidige CPU.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik wil het liefst Asus, MSI, EVGA of Gigabyte hebben. Puur omdat ik goede ervaringen hoor met deze merken. Als iemand iets beters weet, hoor ik het graag. Maar een a-merk met een goede service vind ik een prettig idee. Indien er oranje accenten op de kaart zitten (of bijv. RGB verlichting) is dat een pré, maar dit is geen vereiste. De GPU moet geen lawaai maken als ie weinig doet.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem bestaat uit
- AMD FX8120 (mij te langzaam, wordt rond augustus vervangen.) CPU
- Asrock 970 Extreme 3 moederbord
- Asus GTX560 GPU
- 8 gig DDR3
- Corsair TX650 voeding
- Be Quiet Silent Base 800 behuizing
- 2x 1080p beeldschermen (ene is DVI only, andere heeft DVI en DP)
- Asus Xonar DGX geluidskaart (omdat ik altijd ruzie heb met realtek drivers)
- Samsung 840 Pro 128GB SSD
- Seagate 500 GB 2,5 inch HDD
Ik zat zelf te denken aan een 1070, ik twijfel alleen nog welke OEM ik daarvoor aanschaf. Een AMD equivalent ben ik nog niet tegengekomen
Mij spreekt deze wel aan:
https://eu.evga.com/products/product.aspx?pn=08G-P4-5173-KR
Ik kan voor 2 tientjes extra 5 jaar garantie krijgen, dat vind ik zeer interessant
Ik zoek een videokaart. Ik speel af en toe een game, maar als ik die speel wil ik wel dat het er tof uit ziet. Ik heb 2x1080p monitoren. Ook wil ik graag dat ik weer een aantal jaar verder kan, eigenlijk minimaal 5 jaar. In het begin moeten de games dan wel echt op zijn top draaien, en later is het niet zo erg als de settings wat omlaag moeten, zolang de games maar speelbaar zijn.
Wat is je budget?
ik wil liever niet meer uitgeven dan 500 euro, maar dit is nu alleen voor de videokaart. De rest van de upgrade komt later. De GPU keuze hoeft dus nìet gebaseerd te zijn op de huidige CPU.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik wil het liefst Asus, MSI, EVGA of Gigabyte hebben. Puur omdat ik goede ervaringen hoor met deze merken. Als iemand iets beters weet, hoor ik het graag. Maar een a-merk met een goede service vind ik een prettig idee. Indien er oranje accenten op de kaart zitten (of bijv. RGB verlichting) is dat een pré, maar dit is geen vereiste. De GPU moet geen lawaai maken als ie weinig doet.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem bestaat uit
- AMD FX8120 (mij te langzaam, wordt rond augustus vervangen.) CPU
- Asrock 970 Extreme 3 moederbord
- Asus GTX560 GPU
- 8 gig DDR3
- Corsair TX650 voeding
- Be Quiet Silent Base 800 behuizing
- 2x 1080p beeldschermen (ene is DVI only, andere heeft DVI en DP)
- Asus Xonar DGX geluidskaart (omdat ik altijd ruzie heb met realtek drivers)
- Samsung 840 Pro 128GB SSD
- Seagate 500 GB 2,5 inch HDD
Ik zat zelf te denken aan een 1070, ik twijfel alleen nog welke OEM ik daarvoor aanschaf. Een AMD equivalent ben ik nog niet tegengekomen
Mij spreekt deze wel aan:
https://eu.evga.com/products/product.aspx?pn=08G-P4-5173-KR
Ik kan voor 2 tientjes extra 5 jaar garantie krijgen, dat vind ik zeer interessant
[ Voor 9% gewijzigd door WCA op 24-04-2017 18:25 ]
Share and Enjoy!