Koningsdag en vrijmarkten

Pagina: 1
Acties:

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-12 20:07
Zo, met Koningsdag voor de deur, ben ik benieuwd wat Tweakers gaan doen.

Zelf wissel ik het altijd heel erg af, en hangt het veelal af van wat vrienden gaan doen, en of ik fysiek ook daadwerkelijk een hele dag kan lopen en staan, maar ik mag/mocht altijd graag over de Vrijmarkt struinen, en ook 'n optreden mee pakken kon altijd erg gezellig zijn.

Zelf ben ik jarenlang naar de Vrijmarkt in Hoorn en div. keren naar de Vrijmarkt in Amsterdam en Rijswijk geweest, en naar een paar optredens in Den Haag, maar Hoorn en Amsterdam is me te ver weg (en Amsterdam véél te druk), en Rijswijk viel nogal tegen qua Vrijmarkt. Ook vond ik Hoorn langzaam terug lopen qua aanbod, drukte en hoeveelheid kleedjes.

De optredens in Den Haag waren dan wel weer altijd erg leuk en gezellig.

Nu ben ik verhuisd, en vraag me af waar er nog leuke, gezellige Vrijmarkten in de buurt zijn, of leuke (gratis) concerten. Voor mij gaat het om regio Leiden.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Leiden heeft een eigen oranjevereniging: http://oranjeverenigingleiden.nl/ en daar is wel wat informatie te vinden. Er is ook weer een concert/muziek bij Molen de Valk zoals beschreven op http://kingsdayfestivalleiden.nl/ maar door gebrek aan financien vanuit de gemeente, moet je daar nu voor betalen, helaas.

Van oudsher is/was er in Noordwijk / Katwijk altijd wel wat te doen qua marktjes etc. maar durf niet direct te zeggen of dat nog steeds zo is; sinds ikzelf uit Leiden weg ben, ben ik per definitie al een half uur langer bezig de 206 bij Valkenburg op te komen. Voorschoten had vroeger ook wel wat rondom de Schoolstraat en Voorstraat maar ook hier geldt weer; ik ben niet meer helemaal bij met lokaties/evenementen sinds enkele jaren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:54
Met een beetje treinen is Haarlem best leuk en best minder hectisch dan Amsterdam. Ik speel met mijn bandje bij http://www.k-daykenaupark.nl/ . Daar is dan ook weer een leuke vrijmarkt bij.

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 02:43
Vrijwel elke grote stad heeft wel wat. Dat rijmt, maar is ook nog eens waar. Gewoon even googlen op vrijmarkt/rommelmarkt en wat plaatsen en je ziet direct wat er waar te doen is.

Zelf woon ik in Delft. Ik ga 's ochtends naar de vrijmarkt en afhankelijk van het weer en het aanbod, wil ik nog weleens naar mn ouders in Rotterdam fietsen en dan pak ik meerdere rommelmarktjes mee op de route. Ik weet precies waar ze zijn. De meeste gewoon in winkelgebied. Tussen de diverse rommelmarkten zit maar 10min fietsen ofzo. Ik kan me niet voorstellen dat er in Leiden ook geen rommelmarktjes zijn of kroegen in het centrum waar live muziek is die dag waar je je prima kan vermaken.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-12 07:46
Aangezien het weer flink zal tegenwerken dit jaar, verwacht ik dat de vrijmarkten en openlucht activiteiten een stuk minder bezocht zullen worden. Met een beetje regen loopt het vaak nog wel vol maar zoals de vooruitzichten nu zijn heb ik alvast geen zin om op een vrijmarkt te lopen ;)

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-12 07:03

jeka

Support your local club.

Ik hoorde laatst van iemand dat hij altijd op koningsdag naar een pretpark of dierentuin gaat. Eén van de rustigste dagen van het jaar.

FCG

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-12 07:46
jeka schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:05:
Ik hoorde laatst van iemand dat hij altijd op koningsdag naar een pretpark of dierentuin gaat. Eén van de rustigste dagen van het jaar.
Nog niet aan gedacht.. hmm
*haalt de Wildlands abonnementen uit het stof*

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Elk jaar pak ik een festival, meestal Kingsland. Morgen zal het wel even klote worden, door de verwachte regen, maar goed. Het gaat wel een mooi feest worden denk ik :D
Gelukkig is de techno stage binnen in de RAI :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Pagina: 1