KPN Nationaal vs Europees bundel t.o.v. wetgeving juni

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 09:05
KPN biedt nu twee soorten abonnementen aan:
  • Nationaal bundel abonnement
  • Europees bundel abonnement
In mijn geval is het enige voordeel daartussen het in Europa gebruik kunnen maken van de gehele bundel voor een extra €7,50 per maand. Maar over twee maanden is, als ik het goed begrijp, moet KPN datzelfde nationale bundel in heel Europa aanbieden.

Met andere woorden: Als ik de komende twee maanden niet naar het buitenland ga kan ik nu beter het goedkopere nationale bundel abonnement nemen, want het Europees voordeel krijg ik toch automatisch en kosteloos over twee maanden?

Beste antwoord (via Sjeefr op 24-04-2017 23:51)

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 15:50
Vilscon schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:18:
Met andere woorden: Als ik de komende twee maanden niet naar het buitenland ga kan ik nu beter het goedkopere nationale bundel abonnement nemen, want het Europees voordeel krijg ik toch automatisch en kosteloos over twee maanden?
De roaming regels gelden per 15 juni voor álle aansluitingen. Als je iets over de landsgrenzen doet gaat dat eerst van je nationale bundel af. Hoe oud je abonnement ook is...

Zelfs als je de komende twee maand wél naar het buitenland gaat zou ik het niet doen, je betaald immers die extra prijs gedurende je hele contractperiode.
Uitgaande van jouw voorbeeld betaal je bij 1 jaar dus 90 euro meer en bij 2 jaar zelfs 180 euro.

Daar kan je makkelijk een paar lokale simkaartjes van kopen voor de komende twee maand. ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:02

Gotiniens

Fairly odd Tim

Ik ben ook in de running voor een nieuw abonnement. En ook Vodafone doet dit.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 15:50
Vilscon schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:18:
De roaming regels gelden per 15 juni voor álle aansluitingen. Als je iets over de landsgrenzen doet gaat dat eerst van je nationale bundel af. Hoe oud je abonnement ook is...

Zelfs als je de komende twee maand wél naar het buitenland gaat zou ik het niet doen, je betaald immers die extra prijs gedurende je hele contractperiode.
Uitgaande van jouw voorbeeld betaal je bij 1 jaar dus 90 euro meer en bij 2 jaar zelfs 180 euro.

Daar kan je makkelijk een paar lokale simkaartjes van kopen voor de komende twee maand. ;)