Beste mede-tweakers,
Mijn S6 is stuk, en ik mag dus een nieuw toestel aanschaffen. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik weet ook niet of ik beter kan wachten tot de nieuwe toestellen uitkomen.
Ik wil het toestel zo'n 3-4 jaar gebruiken, misschien langer. Ik hoef niet steeds het nieuwste van het nieuwste als ik tevreden ben, maar het moet wel een verbetering zijn tov mijn oudere S6
Ik heb zo'n 500-600 euro te besteden, waarbij ik de volgende voorkeuren en eisen heb:
Ben benieuwd of jullie me kunnen helpen.
Ik heb zelf gekeken naar de :
- Xiaomi Mi Mix (duur, geen 800 mhz 4g, nieuwe komt binnenkort vermoedelijk uit)
- S8+ (mooi, maar duur. Geen micro slot en vingerafdrukscanner onhandig aan de achterkant)
Bedankt!
Mijn S6 is stuk, en ik mag dus een nieuw toestel aanschaffen. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik weet ook niet of ik beter kan wachten tot de nieuwe toestellen uitkomen.
Ik wil het toestel zo'n 3-4 jaar gebruiken, misschien langer. Ik hoef niet steeds het nieuwste van het nieuwste als ik tevreden ben, maar het moet wel een verbetering zijn tov mijn oudere S6
Ik heb zo'n 500-600 euro te besteden, waarbij ik de volgende voorkeuren en eisen heb:
- Besturingssysteem: Android 6, fabrikant die langere tijd updates uit brengt heeft de voorkeur
- 6 inch scherm, liefst lang zoals de s8+
- 4G in Nederland, dus ook op 800 MHz
- Het liefst dual-sim erbij, geen must
- Bij minder dan 64GB opslag,uitbreidbaar dmv microsd
- OLED scherm van minimaal full-hd, liefst quad-hd
- Voorkeur voor vingerafdrukscanner aan de voorkant van het toestel
- De s6 vond ik lekker vlot met ufs geheugen en een octa-core processor
- De camera van de S6 vond ik prima, goede foto's als het wat donderder was, ook de front-camera, en ik film het liefst op 60fps. Dat kon met de s6 op 1080p
- Voorkeur voor stereo-speakers, maar dit zie je tegenwoordig nergens meer
- Veel ram (6GB?), zodat multitasken lekker werkt en apps (navigeren, flitsmeister en ernaast andere apps) open blijven
- Ten slotte is een goede accuduur ook fijn. Zeker niet minder dan dat de s6 had. Hier kwam ik de dag mee door
Ben benieuwd of jullie me kunnen helpen.
Ik heb zelf gekeken naar de :
- Xiaomi Mi Mix (duur, geen 800 mhz 4g, nieuwe komt binnenkort vermoedelijk uit)
- S8+ (mooi, maar duur. Geen micro slot en vingerafdrukscanner onhandig aan de achterkant)
Bedankt!