Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Counter-Strike: Global Offensive spelen en wat administratie/boekhouding. Voor CS: GO is het van belang om in elke gameplay situatie boven de 144fps (want 144Hz scherm) te blijven en de komende jaren hierin een ruime marge hebben om de updates van Valve op te vangen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs is <€1.250. Lager is beter, hoger mag onderbouwd worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, reguliere HDD, Scythe Mugen 4 koeler en schermen heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een volledig gesloten kast ben ik wel fan van. Daarnaast ben ik toch een beetje huiverig om op AMD in te zetten door wat Reddit berichten over incompatibiliteit en onverklaarbare performance issues met CS: GO. Verder kan ik hier niets zinnigs over zeggen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC zal niet dagenlang (idle) draaien en geluidsniveau beetje binnen de perken zou leuk zijn.
Ga je overklokken?
Liefst standaard instellingen. Zou me er eventueel ooit, tot een heel basic niveau, in kunnen verdiepen.
Wat verwacht je van ons?
- Kan het systeem goedkoper/efficiënter/beter binnen mijn kaders?
- Is de keuze voor de Z270 chipset en de variant die ik heb gekozen goed?
- Zie ik compatibiliteit probleempjes over het hoofd?
Voornamelijk Counter-Strike: Global Offensive spelen en wat administratie/boekhouding. Voor CS: GO is het van belang om in elke gameplay situatie boven de 144fps (want 144Hz scherm) te blijven en de komende jaren hierin een ruime marge hebben om de updates van Valve op te vangen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs is <€1.250. Lager is beter, hoger mag onderbouwd worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, reguliere HDD, Scythe Mugen 4 koeler en schermen heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 256,50 | € 256,50 |
| 1 | MSI Z270-A Pro | € 116,- | € 116,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 283,95 | € 283,95 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Zwart | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 147,90 | € 147,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.099,30 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een volledig gesloten kast ben ik wel fan van. Daarnaast ben ik toch een beetje huiverig om op AMD in te zetten door wat Reddit berichten over incompatibiliteit en onverklaarbare performance issues met CS: GO. Verder kan ik hier niets zinnigs over zeggen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC zal niet dagenlang (idle) draaien en geluidsniveau beetje binnen de perken zou leuk zijn.
Ga je overklokken?
Liefst standaard instellingen. Zou me er eventueel ooit, tot een heel basic niveau, in kunnen verdiepen.
Wat verwacht je van ons?
- Kan het systeem goedkoper/efficiënter/beter binnen mijn kaders?
- Is de keuze voor de Z270 chipset en de variant die ik heb gekozen goed?
- Zie ik compatibiliteit probleempjes over het hoofd?