Verwijderd

Topicstarter
ik heb gehoord dat ie al uit is in europa, en daarom vroeg ik me af of er misschien al een paar tweakers dat telefoontje al in hun bezit hebben :) zo ja, hoe bevalt ie ? Want wap+mp3 is niet mis...

http://www.sony-europe.com/com/cons/mz5/en/

Afbeeldingslocatie: http://uk.allwap.com/products/sonyCMDMZ5/a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://uk.allwap.com/products/sonyCMDMZ5/f.jpg

Verwijderd

dat klepje komt wéér zo lelijk over het display :r geen gezicht

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-03 15:38

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
dat klepje boeit niet, klepje roels
ik ga voor een 'gewone' z5, want die Mz5 heeft 1 groot nadeel> de z5 kost gemiddeld rond de 300 piek met abbo, de MZ5 1500 :o
tenminste als je geld zat hebt en altijd de laatste gadgets wil zal dat wel worst wezen...

en dat alleen maar vanwege memory stick en mp3 speler... dan doe ik het wel liever zonder, ik heb een minidisc walkman (ook van sony) voor dat soort doeleinden :7
bovendien lijkt het me niet echt bevorderlijk voor je accu, trekt sneller leeg enzo als je veel mp3 luistert

btw de sony j6, opvolger van de j5 zit er ook aan te komen, maar nog nergens gezien

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Jep, de Sony Z5 is een mooie telefoon opzich, dit is een soort van _geupgrade_ Z5.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 00:55 schreef Fatal het volgende:
dat klepje komt wéér zo lelijk over het display :r geen gezicht
heb je idd gelijk in, stel je voor je wordt gebeld, en je kan het nummer niet helemaal zien :P

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op donderdag 05 juli 2001 01:21 schreef Ener-G het volgende:
btw de sony j6, opvolger van de j5 zit er ook aan te komen, maar nog nergens gezien
Weet je ook wanneer? Of heb je al pics?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• achappey

achappey

...

Op donderdag 05 juli 2001 11:02 schreef achappey het volgende:

[..]

Weet je ook wanneer? Of heb je al pics?
http://de.gsmbox.com/specials/2001/cebit/pics/sony5g.jpg

Fijn dat ik kan antwoorden op mijn eigen vragen... :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Toch maar eerst effe gesearched voordat ik een nieuw topic open... met resultaat. :)

Ik wilde dus voor de sl45 gaan als nieuwe telefoon, maar nu zie ik deze sony... Hij is wel erg :9~ vind ik persoonlijk. Heeft iemand hem al in de winkel gezien, en welke vind jij mooier, de siemens of de sony?

.... Ik weet het ook niet

• achappey

achappey

...

Op dinsdag 10 juli 2001 00:48 schreef mbvisiontt het volgende:
Toch maar eerst effe gesearched voordat ik een nieuw topic open... met resultaat. :)

Ik wilde dus voor de sl45 gaan als nieuwe telefoon, maar nu zie ik deze sony... Hij is wel erg :9~ vind ik persoonlijk. Heeft iemand hem al in de winkel gezien, en welke vind jij mooier, de siemens of de sony?
Ik vind Sony mooiter.. Alleen is de goedkoopste versie iets van 1400 piek ofsow.. Ik zou ff wachten als ik jullie was..

• mbvisiontt
Ik heb nog es wat gekeken zo, en zag weer wat telefoons met UMTS, ons volgende netwerk. Wanneer komt het nu eigenlijk? Ik meen in 2003 of niet, want dan ga ik niet meer 1500 (en dat incl. abo) voor die Sony uitgeven... |:( En wat is GPRS eigenlijk?

• achappey

achappey

...

En wat is GPRS eigenlijk?
Mobiele datacommunicatie met snelheid gelijk aan analoge modem...

• mbvisiontt
Ok dan, hoor net van GoT-er dat UMTS pas rond 2004 ofzo zal komen, dus tot die tijd is nog wel paar jaartjes... :( Maar dat zet wel de weg open voor een nieuwe phone... :P

Waarom heeft deze phone geen irda?! |:( Verdomme, hoe laad ik nu logo's op dit mobieltje vanaf m'n pc, met een kabel waarvoor ik weer moet dokken natuurlijk? :(

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Op donderdag 05 juli 2001 09:45 schreef kchong999 het volgende:

[..]

heb je idd gelijk in, stel je voor je wordt gebeld, en je kan het nummer niet helemaal zien :P
Als je het klepje dichtdoet, verschuift alle text tot boven het klepje.
Zodoende kan je dus alles gewoon lezen.

Je dacht toch niet dat ze zo stom waren he...

Like this yall...

• mbvisiontt
Trouwens, hij is veel te schoftig duur... :( Met 2 jaar 240 Lib. abo kost ie nog 1500,- ongeveer... Als je hem dan vergelijkt met de sl45 van Siemens is ie toch wel wat overpriced helaas.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-03 10:58
Op dinsdag 10 juli 2001 14:09 schreef mbvisiontt het volgende:
Trouwens, hij is veel te schoftig duur... :( Met 2 jaar 240 Lib. abo kost ie nog 1500,- ongeveer... Als je hem dan vergelijkt met de sl45 van Siemens is ie toch wel wat overpriced helaas.
Sja, dat kun je wel zeggen. En een voordeel van de siemens vind ik dat er goedkoper geheugen in gaat dan in de Sony.

Heeft iemand ze wel eens vergeleken op de kwaliteit van het audio geluid ?

En werkt die sony ook met MP3 of alleen met de ATRAC3 (MD) compressie ?

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-03 16:13

Kirpeknots

Wazzup!

Afbeeldingslocatie: http://www.sony-z5.de/images/z5_3_2.gif
Sony Z5 F49,- met 2 jarig libertel 240. Eerste maand abbo gratis. Aansluitkosten 110,- F75,- per maand

Zie Zony Z5 voor f49,- (url)

Ik heb hem besteld. Ter vanging van mijn M35.

Afbeeldingslocatie: http://www.wapworld.nl/Telefoons/Sony_cmdz5/sonycmd5_1.jpg

• mbvisiontt
Op dinsdag 10 juli 2001 14:16 schreef Kirpeknots het volgende:
*knip*
Jij bent ervan op de hoogt dat we het over de mz5 hebben? :?

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Ja.

Energ had het ook al over een Z5 i.p.v. MZ5 en de J5 en J6 zijn ook al genoemd.

Ik wou aangeven dat de MZ5 nog errug duur is en dat de Z5 (zonder muziek gedeelte) inmiddels al voor een heel schappelijke prijs te verkrijgen is.

• mbvisiontt
Op dinsdag 10 juli 2001 14:24 schreef Kirpeknots het volgende:
Ja.

Energ had het ook al over een Z5 i.p.v. MZ5 en de J5 en J6 zijn ook al genoemd.

Ik wou aangeven dat de MZ5 nog errug duur is en dat de Z5 (zonder muziek gedeelte) inmiddels al voor een heel schappelijke prijs te verkrijgen is.
Was niet zeikerig bedoelt hoor :) wist alleen niet waarom je opeen over de z5 begon.
Tja, die vind ik ook heel mooi (ziet er zowat gelijk uit ook) maar die heeft geen meerwaarde boven mijn s35... Als ik een nieuwe telefoon koop moet ie wel muziek hebben. :)

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-03 20:59

emzed

*

Ik heb de Z5 en ben er zeer tevreden over. De funkties zijn geweldig!!! Ingebakken antwoordapparaat, wap, email (schijnt te kunnen), kalender, wekker, 500 namen die ieders 3 nrs en 2 regels tekst kwijt kunnen! (dus niet meer dat ge-eikel met namen als: Sjakie 06, Sjakie thuis, Sjakie werk

Dat het klepje over het display valt maakt natuurlijk niks uit. Als de telefoon gaat zie je de naam + het type telefoon verschijnen in de vorm van een icoontje dat je er zelf hebt bijgezet.

De CMD-MZ5 is geen gewone MP3 speler. Het gebruikt een beveiligde variant op MP3. Ik geloof zelfs dat je ze alleen op een speciale site kan downloaden. ($$$ lappen dus) Na 2 of 3 x copy-en is het bestand onbruikbaar.

Zoek dat even goed uit voordat je overweegt het toestel te kopen.

De Siemens SL45 gebruikt wel gewone MP3. Alleen gaat het overzetten van een bestand van je PC naar 06 wel baggertraag.

• Chiron
  • Laatst online: 15-03 15:38

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op woensdag 11 juli 2001 10:56 schreef emzed het volgende:
Ik heb de Z5 en ben er zeer tevreden over. De funkties zijn geweldig!!! Ingebakken antwoordapparaat, wap, email (schijnt te kunnen), kalender, wekker, 500 namen die ieders 3 nrs en 2 regels tekst kwijt kunnen! (dus niet meer dat ge-eikel met namen als: Sjakie 06, Sjakie thuis, Sjakie werk

Dat het klepje over het display valt maakt natuurlijk niks uit. Als de telefoon gaat zie je de naam + het type telefoon verschijnen in de vorm van een icoontje dat je er zelf hebt bijgezet.

De CMD-MZ5 is geen gewone MP3 speler. Het gebruikt een beveiligde variant op MP3. Ik geloof zelfs dat je ze alleen op een speciale site kan downloaden. ($$$ lappen dus) Na 2 of 3 x copy-en is het bestand onbruikbaar.

Zoek dat even goed uit voordat je overweegt het toestel te kopen.

De Siemens SL45 gebruikt wel gewone MP3. Alleen gaat het overzetten van een bestand van je PC naar 06 wel baggertraag.
plus nog eens het feit dat die Mz5 een stuk dikker is dan de Z5, wat zijn verder de extra features t.o.v. de Z5?

voor muziek gebruik ik m'n MD walkman wel, scheelt nog in accu ook want volgens mij trek je echt die accu van die foon zo leeg als je ff een uurtje of wat aan het luisteren bent

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• mbvisiontt
Op woensdag 11 juli 2001 10:56 schreef emzed het volgende:
Heel vrhaal over Z5
Damn, dat klonk wel erg goed en ik ging es effe kijken, maar een IR poort heeft ie niet, en voicedial ook niet, gebruik ik best veel... :( Hmz, en ik moet er ook nog extra voor betalen, dan maar mijn s35 houden nog.

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

En de Samsung SHG-M100. Dit is een goedkoper alternatief voor de MZ5 en de SL45.

Hoe is die?

• mbvisiontt
Op woensdag 11 juli 2001 11:12 schreef Kirpeknots het volgende:
En de Samsung SHG-M100. Dit is een goedkoper alternatief voor de MZ5 en de SL45.

Hoe is die?
Ja, die zag ik dus ook, maar ik vind hem oerlelijk... En mz5 is helaas al niet te vergelijken met de sl45, want die is gewoon dikke 1000 piek duurder! :(

• mph_rbi
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

Ik weet toevallig dat de MZ5 > ƒ2000 kost . MAN!! koop dan een Siemens SL45 voor 1400 piek.. koop daar nog een cardreader bij en klaaaaaaar ....

dus ...

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Ik denk dat hij de Z5 bedoelde. Die is inderdaad een stuk goedkoper dan een SL45.

[stomme vraag mode]
Waarom hebben die dingen een antenne! In mijn nogen een echte design flaw.

Zelfs mijn el-cheapo M35 heeft geen antenne. En die antenne's zijn alleen handig om in je oor mee te pulken.

Voor de rest alleen maar breekbaar.
[/stomme vraag mode]

• mbvisiontt
Op woensdag 11 juli 2001 11:15 schreef mph_rbi het volgende:
Ik weet toevallig dat de MZ5 > ƒ2000 kost . MAN!! koop dan een Siemens SL45 voor 1400 piek.. koop daar nog een cardreader bij en klaaaaaaar ....
Enne? Bij belcompany 2800 of zoiets... :(

• mbvisiontt
Op woensdag 11 juli 2001 11:19 schreef Kirpeknots het volgende:
Ik denk dat hij de Z5 bedoelde. Die is inderdaad een stuk goedkoper dan een SL45.

[stomme vraag mode]
Waarom hebben die dingen een antenne! In mijn nogen een echte design flaw.

Zelfs mijn el-cheapo M35 heeft geen antenne. En die antenne's zijn alleen handig om in je oor mee te pulken.

Voor de rest alleen maar breekbaar.
[/stomme vraag mode]
Vind ik ook (s35 = geen antenne). Ik wil de sl45 wel zonder antenne... :P Maar ja, hij is zo mooi dat ik die antenne wel voor lief neem... En als ie breekt heb je weer een antenne vrije telefoon... ;)

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-03 15:36
Op dinsdag 10 juli 2001 00:48 schreef mbvisiontt het volgende:

Als ik jou was zou ik voor die SL45 gaan is veel mooier als die sony

Verwijderd

heeft iemand de J6 al dna ?

is dat gewoon de J5 alleen dan grijs ?

• mbvisiontt
Belcompany heeft um geloof ik, kost hetzelfde, is ong. hetzelfde meen ik.

• achappey

achappey

...

Op vrijdag 13 juli 2001 19:39 schreef knights het volgende:
heeft iemand de J6 al dna ?

is dat gewoon de J5 alleen dan grijs ?
Ik heb hem... Uiterelijk is ietjes anders... Kleur ook, software is hetzelfde!! Vind hem er wel mooier uit zien!!

Pagina: 1