Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken gebruik, simulator/strategy games: Hearts of Iron, Football Manager etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil maximaal op 1000 uitkomen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ben helemaal blanco, bezit helaas nog niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een flinke processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil voor een Ryzen CPU gaan, echter is een GPU niet noodzakelijk voor mijn wensen - denk ik. Daarom twijfel ik toch voor Intel vanwege de iGPU. Of misschien toch een kaart via V&A halen icm Ryzen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snelle PC welke nog indien nodig kan worden verbeterd in de toekomst.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of de onderstaande onderdelen samenwerken en hoe er nog eventuele verbeteringen kunnen worden toegepast (bang for buck). In eerste instantie wil ik een snel systeem zonder al teveel grafische poespas. Wil de optie openhouden dat ik in de toekomst wellicht meer interesse in grafisch intensieve games krijg en dan alsnog een 'zware' GPU kan toevoegen
Huis tuin en keuken gebruik, simulator/strategy games: Hearts of Iron, Football Manager etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil maximaal op 1000 uitkomen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ben helemaal blanco, bezit helaas nog niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een flinke processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil voor een Ryzen CPU gaan, echter is een GPU niet noodzakelijk voor mijn wensen - denk ik. Daarom twijfel ik toch voor Intel vanwege de iGPU. Of misschien toch een kaart via V&A halen icm Ryzen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snelle PC welke nog indien nodig kan worden verbeterd in de toekomst.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of de onderstaande onderdelen samenwerken en hoe er nog eventuele verbeteringen kunnen worden toegepast (bang for buck). In eerste instantie wil ik een snel systeem zonder al teveel grafische poespas. Wil de optie openhouden dat ik in de toekomst wellicht meer interesse in grafisch intensieve games krijg en dan alsnog een 'zware' GPU kan toevoegen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Asus Prime B350M-A | € 86,50 | € 86,50 |
| 1 | Cooler Master Elite 342 | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | TP-Link TL-WDN4800 | € 34,34 | € 34,34 |
| 1 | Philips V-line 246V5LHAB Zwart | € 115,49 | € 115,49 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 10,95 | € 10,95 |
| 1 | Microsoft Optical Mouse 200 | € 14,99 | € 14,99 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16S-8GISB | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 147,90 | € 147,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 741,12 | |